(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve… İnsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve… İnsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah insan olmak karmakarışık organizmalarız.istersek evet çok değerli istersek nasıl da dünyaya bela olabiliyoruz ne güzel yazmışsınız,iyi ki yazmışsınız.
Yüreğinize sağlık çok güzel çalışma efendim güzel bir çalışma anlamlı ve akıcı bir şiir okudum sayfanızda Emeğinize ve yüreğinize sağlık saygılar gönderiyorum kaleminiz hiç susmasın efendim
SEVGİLİ KARDEŞİM,YÜCEL BEY..DOĞRU SÖZ YEMİN GEREKTİRMEZ DERLER YA..ASLINDA DOĞRU VE GÜZEL ŞİİRİN YORUMA DA İHTİYACI YOKTUR..O YÜZDEN KUSURA KALMA BU ŞİİRİNE YORUM YAPMAYACAĞIM...
İNSAN; İYİSİDE İNSAN KÖTÜSÜDE HERKESİ AYNI KEFEYEDE KOYAMAYIZ.. ŞEREFLİSİDE VAR ŞEREFSİZİDE KARAKTER MESELESİ, YETİŞTİRME TARZI, GEN BOZUKLUĞU AKLINIZA NE GELİRSE ARTIK.. SAYGILAR VE TEBRİKLER YAZAN YÜREĞİNİZE..
Onun kanıdır akan ve akıtılan, Her tarafta bozgun ve talan, Yok etmede sınır tanımayan, Ve… Yine insan, yine insan… İnsan her zaman insan oluyor.İnsan denildiginde her şey mümkün oluyor.Çok güzel şiir yazmışsınız. Ellerinize saglık.Kaleminiz daim olsun.Saygı ile kalın.
O’dur medeniyetler kuran, O’dur yeni ufuklar açan, O’dur her daim hakikati arayan, Ve… Yine insan, yine insan…
Şiiriniz bana Fransız Pascal ın bir sözünü hatırlattı. --Evren kişiyi ezse de evren kişiden uludur çünkü ezildiğini bilir--- Bu şiire çok yorumlar yapılır. Ben de kendi payıma düşeni yazdım. kutlarm güzel duygularınızı .selamlar.
şiiriniz insan gerçeğini göz önüne sermiş.güzel bir anlatım..sorgulayış...insan bu ne yazılsa uyar üzerine.ama kara ama beyaz.herşey insan için.... rabbin katında insanların değerli olanlarından seçilmemiz dileğiyle...sevgiler
...........İnsan ya insan...Niçin geldiğini,ne yapacağını ve nereye gideceğini bilen insan.Çünkü insan kul.İnsan beşer...Çok güzel bir şiir...tebrikler.
Dağları yıkıp geçen sulara bent vuran Cebime dünyanın görüntüsünü sığdıran Sermaye içindir bütün oynanan oyunlar En ileri teknoloji yoketmek içindir insan
Çok güzeldi...Yürekten tebrik eder, Sevgiler, saygılar sunarım.
SEVGİLİ DOSTUM DORU SÖZE DENEBİLİR... İNSAN YARATILAN EN MÜKEMMEL YARATIK... ALLAH BUYURMUŞTUR Kİ İNSANI KENDİM İÇİN DİGER CANLILARI DA İNSAN İÇİN YARATTIM.BU ILAHİ GERÇEGİN BİLİNCİNDEMİYİZ. NE YAZIKKİ YARATILIŞ GAYEMİZDEN O KADAR UZAKTAYIZ Kİ...
ŞİİRİN İÇİN SANA TEŞŞEKKÜR EDERİM DOSTUM SEVGİLERİMLE.....
Uyak ve redifleri peşpeşe kullanırsak iyi olur. "...d ur an-...k ur an-....v ur an" gibi. Çok hoş bir insan tasviri yapmışsınız. İnsan bu. Ya meleklerden yukarı, ya hayvanlardan aşağı; fakat ebedi yaşamak üzere yaratılmış bir canlı. Hepsi eşref-i mahlûkat; fakat kimisi ala-yı iliyyinde, kimisi esfel-i sâfilinde olacak. Saygılarımla.
Her olgunun odağında çok çok önemli yer tutan insanı iyi vede kötü yanlarıyla nede güzel anlat- mışsınız şiirde şiir diliyle...
Yaşanmış vede yaşanacakların en büyük aktörü olan insanın yaradılışına saygı gösterip gösterme- mesi kendi iradesinde keşke hep saygılı olsada tüm olumsuzluklar zuhur etmese..
Güzel vede anlamlıydı kutlarım sizi vede bu nadide eserinizi TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yudumyunus
Beğendim...
.................................Selamlar..