(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(4) Darwin'ce, yada Başlığı "ACABA" olan Şiir. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(4) Darwin'ce, yada Başlığı "ACABA" olan Şiir. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yazacağınızı bildiğim için bu sayfaya yazmaya karar verdim.İslam teoloğlarının büyük bir kısmı Darvinin evrim kuramını kabul ediyor.(Buna da şükür).Evrimin olşmasını sağlayan da tanrıdır diyorlar.Sizin yaradılış teoriniz öylesine sakat ki ; Adem ile havvadan doğan çocukları birbirleriyle çiftleştirerek insan soyunu devam ettiriyorsunuz.Bu zinayı veya ensesti savunmak olmuyor mu ? Tanrıyı da güçsüz göstererek günaha girmiyor musunuz.? Tanrı,birden fazla Adem ve Havva yaratamaz mıydı ? N'olur biraz okusak...Tanrının verdiği aklı biraz kullansak...!Bu gün Evrim teorisine karşı çıkanlar,dün Galile'yi yakanların durumuna düşmüyorlar mı ? ''Bu kadarı da ancak eğitimle mümkün'' dedirtecek kadar yanlışlıklar yapıyoruz... Akılla ve mantıkla kalın...
Değerli Şiirdaşım, Hanay. "Sizin yaradılış Teoriniz öylesine Sakat ki" yargınızda, mutlaka benden bahsetmiyorsunuzdur.Gerçekçi Yorumunuzu okuyunca, en büyük sevinci bana veren siz oldunuz. Bu güncel olan "Tartışma" yı Edebiat Defter'i Sayfalarına getirebilmek, çok uygar ve yürekli bir şey. Lütfen; Bir önceki ve sonraki Darwin'ceyi okuyup, tekrar yorumunuzu iletirseniz, beni dahada mutlu edersiniz. Arkadaş listeme hoş geldiniz. Akıl ve Mantık bizlerle.
''Bu kadarı da ancak eğitimle mümkün'' dedirtecek kadar yanlışlıklar yapıyoruz... Akılla ve mantıkla kalın...