(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Getirirdim seven yürekleri avucuna En temiz saflığın da doğardı ufuk dan Saklansa da hayaller imkânsızlar da Alıp bırakırdım gözlerinin bakışlarına Ama/Kırgınım aşka Sen bilmedin..
Şimdi, her şeyde biraz sen varsın Bazen bir avuç üzüntüde gül olup Yağan Mutluluğa dönüşüyorsun Bazende içimde büyük bir öfkeyen Ama/Kırgınım aşka Sen bilmedin..
şiiriniz çok duygulu çok içten.Gönlünüz dert görmesin. kutlarım.Selam sevgiler.
Alırdım gökyüzünden ışıkları Güneşler doğardı yalnızlığımdan Bırakırdım ay ışığını kucağına Dans ederdi denizler yakamozla Ama/Kırgınım aşka Sen bilmedin..
Getirirdim seven yürekleri avucuna En temiz saflığın da doğardı ufuk dan Saklansa da hayaller imkânsızlar da Alıp bırakırdım gözlerinin bakışlarına Ama/Kırgınım aşka Sen bilmedin..
Şimdi, her şeyde biraz sen varsın Bazen bir avuç üzüntüde gül olup Yağan Mutluluğa dönüşüyorsun Bazende içimde büyük bir öfkeye Ama/Kırgınım aşka Sen bilmedin.. _______________________________ GÜZEL DİZELERDİ HAZ DUYDUM SAYGIMLA........
Şimdi, her şeyde biraz sen varsın Bazen bir avuç üzüntüde gül olup Yağan Mutluluğa dönüşüyorsun Bazende içimde büyük bir öfkeye Ama/Kırgınım aşka Sen bilmedin..
GÜLLER DE ÖFKE DE GÜNEŞE BAKAN YÜREKLERİMİZDE BİR BULUTUN MASKELİ DOKUNUŞUNDA SUSTU SUSTU...
Tebrikler Sema Hanım... Yazan yüreğe ve kaleme selâm olsun... Sevgi ve saygılarımla...
İ.GÖKTAŞ/İZMİR