(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susmak ve bazen asıl konuşması gerekenlerin yerine, hatta ve hatta boş konuşmayı yalnızca erdem sayanların yerine susmak... Susmak, güven tılsımlarının anahtarı elindeyken, yağmurda bile su yok felsefesiyle hareket ederek, bir gün o suya bile muhtaç olabileceklerini düşünemeyenlerin yerine de susmak... Çığlıkların dize diliyle ve imgelerin manyakça sevişmesiyle alındığı koca bir şiir kazanının içinde, kimilerinin hak ve hürriyet davası manifestosu niteliğindeki söylem ve isteklerini haksız olarak göremeyenlere karşı susmak... Susss! Susmak her zaman köleleşmek değildir. Susmak bazen bastırılmış haksızlıkların reform niteliğindeki başkaldırısıyda konuşmaktır. Asıl konuşması gerekenlerin, asıl konuşmaları gereken yer ve zamanda sustukları sanallığın ortasında iki gerçek var: şiir... ve susanlara karşı susmayanlar... Üç nokta ve azalmış noktalar... Simgesel bir yakarış ve tepkinin açık ve sayfa dolusu ifadesi... Görüyorum ki susmamışsın, ne de çok şey anlatmışsın... Tabi ki anlayana...Saygılarımla...
Belkide en doğrusu bu..Bu yanlışlıklada olsa bazen bu olmalıyız.. Hayatın bütün yönlerinde bütün haksızlıklarında dile sükünet sürmeliyiz eminim ben birçok sözün önüne geçiceni ve dünya dolusu sözden daha cok yakıcanı.. neden ne sebeple bilmiyorum ama sevdim ben bu şiiri.
Hülya ACET tarafından 3/15/2009 10:41:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sizi tekrar sayfamda görmek çok mutlu etti beni doğrusu...HOŞGELDİNİZ ÖNCELİKLE SAYFAMA... ASLINDA BİR TÜR BU SİTENİN BİR AÇIĞINI PROTESTO ETMEK MAHİYETİNDEYDİ...EKLEDİĞİM ŞİİRİ SİLEMİYOR OLMAM YAPTIĞIM BAZI YORUMLARI SONRADAN DEĞİŞTİREMİYOR OLMAM HİÇ HOŞ GELMİYOR...SONUÇ İTİBARİYLE SANAL OLAN BU ORTAMDA BENDEN EKSİKSİZ TÜM BİLGİLERİMİ İSTEMELERİ ANLAMSIZ VE GÜVEN KIRICI GELİYOR... BEN İSİM YAPMAYA ÇALIŞMIYORUMKİ İNSANLAR İSMİMİ DEĞİL ŞİİRİMİ OKUSUNLAR VE ŞİİRİN KENDİSİNE YORUM YAPSINLAR İSTİYORUM... KUŞKU DEĞİL MİKİ HİÇ YÜZLERİNİ DAHİ GÖRMEDİĞİM İNSANLARIN TC NUMARAMA KADAR HERTÜRLÜ BİLGİMİ İSTEMELERİ...?NEDEN İSTEDİĞİM ŞİİRİMİ KALDIRAMIYORUM Kİ?NEDEN KİMLİĞİME BU KADAR TAKILIYOR BU SİTEDE? KAÇ KEZ YAYINLANMASINI İSTEMEDİĞİM HALDE siirsandığı.com sitesinde şiirim tekrar yayınlanıyorki? vs vs işte... 12.şiirim yayınlanmışken kimsede zaten kalkıp ilk şiirimi okumuyorki...ben olsam bende okumam...mümkünse son şiirlerini okurum...madem öyle şiirimi kaldırabilmeliyim değil mi... neyse kafanızı şişirdim kusura kalmayın... ESEN KALIN TEKRAR SAYFAMA UĞRADIĞINIZ İÇİN ÇOK MUTLU OLDUĞUMU BELİRTMEK İSTERİM...
-bir yanlislik olacak eminim... sen böyle bos birakmazdin saniyorum... -neyse, öreniirm yeri ve zamani gelince... * -aslinda en büyük/tesirli söz SUSMATIR cogu zaman...
Bakalim..zaman neyi gösterecek ?