(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni sana anlatamam isteme benden Yüreğimin zor yamaçlarındaki ilk heyecan Hala içimde saklı, mutluluğun ışığısın Nefesimin alışı, sönmeyecek tek umudumsun Sen bu yüzden her şeysin…..
Duygu yüklü dizelerdi.Gönülden kutlarım.Yine hüzünlendim ,fakat tam bir duygu sağanağıydı.Tebrikler Sema hanım.
Sabah ayazında gözlerimden Yüzümü kaplayan bir gülücüksün Sözlerinle üzüntülerimi unutturduğun Mutluluğun izleri hala yansıyor yüzümden Sen Bu yüzden ışığımsın ………
Günler değil haftalar yıllar geçsin Gözyaşımın damlasın da yine sensin Yokluğun beni bıraksa da çaresiz viran Yaşama tutunduğum her nefes alışımdasın Sen bu yüzden umudumsun…………
Seni sana anlatamam isteme benden Yüreğimin zor yamaçlarındaki ilk heyecan Hala içimde saklı, mutluluğun ışığısın Nefesimin alışı, sönmeyecek tek umudumsun Sen bu yüzden her şeysin…..
Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Çok güzel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Saygı ve hürmetlerimle.
Seni sana anlatamam isteme benden Yüreğimin zor yamaçlarındaki ilk heyecan Hala içimde saklı, mutluluğun ışığısın Nefesimin alışı, sönmeyecek tek umudumsun Sen bu yüzden her şeysin…..
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Yüreğimin zor yamaçlarındaki ilk heyecan
Hala içimde saklı, mutluluğun ışığısın
Nefesimin alışı, sönmeyecek tek umudumsun
Sen bu yüzden her şeysin…..
Duygu yüklü dizelerdi.Gönülden kutlarım.Yine hüzünlendim ,fakat tam bir duygu sağanağıydı.Tebrikler Sema hanım.