(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deniz duruluyor Etraf sessizleşiyor Ben işte o zaman Yalnız kalıyorum Dalgalarla gelen Bakışların Gözlerimde kalıyor Hapsediyorum bakışlarını Kalbime Sessizce Dalgalara dokunmadan Senin hayalinle Yalnızlığa gidiyorum Gözlerini Alarak.. çok güzeldi duygulandım okurken yüreğinize sağlık.
Denizin Kıyısındayım Sayıyorum dalgaları Her Hırçın dalga Bir özlem, Bir hasret, Bir ses, Getiriyor bana Birde gözlerini Getiriyor gözlerime. Dalgalar susunca Gözlerin de gidiyor Özlemler kalbime Akıyor Hasretler yüreğimi Deliyor
ÇOK ÇOK GÜZEL DİZELERDİ BEĞENİ İLE OKUDM, EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLARIMMMMMMMMM
Deniz duruluyor Etraf sessizleşiyor Ben işte o zaman Yalnız kalıyorum Dalgalarla gelen Bakışların Gözlerimde kalıyor Hapsediyorum bakışlarını Kalbime Sessizce Dalgalara dokunmadan Senin hayalinle Yalnızlığa gidiyorum Gözlerini Alarak..
SEMA HANIM ; ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI DİZELER...KUTLARIM...SAYGILAR...
SEMA HANIM; ŞİİR OKUMAK DA EN AZ ŞİİR YAZMAK KADAR GÜZEL VE ETKİLEYİCİDİR BENİM İÇİN ...AYRICA ŞİİRLERİNZİ ÇOK ANLAMLI...İÇTEN VE SAMİMİ GÖRÜŞÜNÜZ İÇİN DE TEŞEKKÜRLER....EFENDİM SAYGILAR ...
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..yorumunuz için sizin şiirlerinizde çok içten vede güzel ama inanınki siz ben size hiç yorum yazmadan bana yorum yazan nadir kişillerdensiniz yorum gelgitine takılmadan bunun için ayrıca teşekkür ederim size .. şiirlerinizi okuyorum kaleminiz hiç susmasın saygıyla vede sağ-lıkla kalın..
Çocukluğumu bıraktığım şehir…
Salkım salkım kristal tanelerinle Ve karbeyaz halıların yerde Çeşmelerinden akan buz gibi sular; Şifadır her derde… Erzurum: Çocukluğumu bıraktığım şehir…
Deniz duruluyor Etraf sessizleşiyor Ben işte o zaman Yalnız kalıyorum Dalgalarla gelen Bakışların Gözlerimde kalıyor Hapsediyorum bakışlarını Kalbime Sessizce Dalgalara dokunmadan Senin hayalinle Yalnızlığa gidiyorum Gözlerini Alarak..
Güzel bir çalışma,güzel bir emek.Anlamlı dizeler.Yürekten kutlarım.
Sağ-ol çok teşekkürler senin şiirinde harika ---güneşi gördüm sende yüreğin sımsıcacıktı.----. çok güzel bir söz yorum yapmadım biraz bekledim yorumların üstlerinde yer alıyım diyerekten))))))sevgiler sağ-lıklar seninle olsun..
bizim halimiz
sen dalgalandıkça
demlensin yüreklerimiz..
yüreğine sevgiler