(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUÇUM SENİ SEVMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUÇUM SENİ SEVMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhun melankolik ve yansıtmışsın şiirine.Sevmek, kimi zaman vazgeçemediğimiz kimi zaman kurtulmak istediğimiz...Hakkı, sevgini hak edeni bulmak hak etmeyenlerle karşılaşmakla olur.Hatalardan yapılan çıkarımlar en büyük hazinemiz olmalıdır.Buna aşk da dahil... Eline emeğine sağlık. Sevgilerimle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Yüreğin kabarmış Sevgili Gülşah! Umutsuz bir bekleyişin özlemi mi kalmış içinde kız, hadi senin gibi hayat dolu bir kız böyle kara tablo çizmesin artık!
Doğal, yalın ve içten bir şiir olmuş Gülşahçığım, Kalemine sağlık Can Dostum.
hiç kimse sevgisini suçlayamaz bu içinden gelen bir duygudur yüreğini yansıtan aynandır hayatta en güzel şeydir sevgi sevmek sevilmek kimsenin kabahatı yoktur ben severim buna kimse karışamaz sevgili arkadaşım güzel bir şiir okudum kalemine sağlık
hayat böyledir işte sevgili arkaşım bazen insan başkasını nasıl seviryorsa karşı taraftan da o ilgiyi bekler ama bu tek kişilik bir aşk ise o daha büyük bir sevgi haline girer ama karşındaki kişide senin onu sevdiğin gibi severse o aşk sevgi olur hayatta acı hatıralarla karşılaşsanda düşünde sonradan iyi bir birliktelik geçirmiştik zamanında deyip geçer insan ama karşısındaki kişide bulamazsa o kalp titreşimini hissedemezse işte o zaman insan anlar hayatın gerçek yüzünü hayat yaşamak özgürlük ve en büyük olanda aştır tabi sevmeyi bilirsen.
sevgili arkaşım çok güzel duygularla yazmışsın şiirini tebrik ederim eline,emeğine sağlık arkadaşım kalemin ve sözlerin daim olsun kuçak dolusu sevgiler arkadaşım.
bazen yapılan hatalar gülen suratların müjdecisi olur. yani demek izlediğim dikiz aynasıyla ileri gidilmez.geçmişte yapılan hatalar olabilir ama doğru olan bunu sadece o hatalardan ders almak için kullanmamız.üzülmek ağlamak yakınmak... sadece yıpratır. o çok değerli hataları yanlış kullanman yanlış yaşamana neden olur.
müthiş bir şiir...tebrikler. kalemine yüreğine sağlık.
haketmeyen bir kişiyi sevmek ve ona değerinden fazla değer vermek büyük bir yanlıştır ama dediğin gibi arkadaşım gönül bu söz geçiremiyorsun unutmak belki de en zor olan bir şeydir başarmak ise çok zordurmçok güzel bir şiir olmuş canım.kalemin daim olsun... Esra SEÇER balaban kent Şairleri
Yoksa bir süre sonra azalır, azalır ve yokolur.
Sevmek hata olmamalı ki doğru kişiyi seçtiysek...
Güzel bir şiirdi kalemine sağlık.
Gürbey Tunar
"balaban Kent Şairleri"