(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Annelerimiz hep yanımızda fakat ya annesi yanında olmayanlar onların bir iki sıcak söze anne şevkatine ihtiyaçları yok mu ?? Kalemine sağlık Gülşah abla çok güzel bir şiir Tebrik Ederim...Başarılarının devamını dilerim.
Merhabalar Şair Arkadaşım. Yitirilen bir anneye ait yazılan, çok güzel dizeler.Bir annenin yokluğunun dayanılmaz duygularını çok güzel hissettirdiniz.emeğinize sağlık.dostca kalın.
Gel annem seni çok özledim. Annem rüyalarımda gördüm seni Hep gel dedim sana Ne olur mezarından kalk gel Annem!...
Gülşah Yücel.
işte kendime çok kızıyorum bazen...niçin böyle güzel şiirleri okumuyorum diye...bu dikkatsiliğimi bağışlayın lütfen efendim... çok güzel bir şiir...ner de olsa anne sevgisi tezahür etmiş...duygular derinlikte kaybolmuş..ne mutlu böyle hayırlı ve insan sevgisiyle dolu bir evlat yetiştiren değerli anneye...yürekten kutlarım bu duyarlı tavrınızı ve şiirinizi...saygımla...
şiiriniz çok güzel olmuş.. anneniz orada yattıkca,sizinde ömrünüz artar inşallah.. uzun ömürlü ve mutlu bir anne olmanız dileğimle,şair kardeşimi tebrik ediyorum....
bylrby tarafından 9/23/2008 12:52:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yitip giden bir anneye duyulan özlem, oldukça yalın, doğal ve içten yansıtılmış dizelere, bir ağıt tadında sinmiş şiirine... Sevgili Gülşah, bir adım daha ileriye, bir basamak daha yukarıya doğru attığın adımlar sıklaşıyor... Kutladım Şairimi. Dostçakal. Müjdat eraslan.
Kalemine sağlık Gülşah abla çok güzel bir şiir Tebrik Ederim...Başarılarının devamını dilerim.