(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLENCİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLENCİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir Dilenci gibi Kapına Geleceğim. Beni görünce tanıyamayacaksın. Para vereceksin; Param var diyeceğim! Ekmek vereceksin; Karnım Tok Diyeceğim! "Öyleyse ne istiyorsun?" diye sorduğunda: "Bir zamanlar Sana Verdiğim Kalbimi" Diyeceğim!
Her yazılanın sonuna bir ANNE eklemişsiniz.! Bravo! Şimdi sizin olmuş!! Bunun adı da esinlenme olmuş! Nazım'ın şiirindeki gibi..
€nis tarafından 9/22/2008 10:20:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
€nis tarafından 9/22/2008 10:39:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Gülşah; Sevdadan bahsetmiştim sana henüz bugün, sevda yanıklarından, onarılması güç yanıklardan, etkili yanıklardan!!! Ancak, insanın onarılamayacak yanıkları da vardır bilinen, en yakınından gelen, içine kusan, yaşam boyu iz bırakan! Harika bir kurgu, nefis bir akış, ama çok yürekkakıyor be Dostum, acıtıyor yüreğimi, rahatsız ediyor! Umarım, bir senaryodur şiirin, sen de oyuncusu; yoksa, yaşayanı mı? -Asla ve sakın haa!? Yüreğinden öptüm Sevgili Şairim. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Bir gün bir dilenci gibi Geleceğim kapına Ürkerek zile basacağım Anne Tanımayacaksın beni! =============== Anneler yaşlansada,çocugunu uzun yıllar görmesede,onun kokusundan yine anlar evladını.. Yürekten Tebrikler...
Bir dilenci gibi geleceğim kapına hüzünle basacağım ziline kapıyı sen açacaksın anne garip bir dilenci geldi diyeceksin önce biraz ekmek vereceksin hayır karnım tok diyeceğim. sonra birmiktar para vereceksin hayır param var diyeceğim O güzel gözlerini bana cevireceksin peki sen ne istiyorsun diyeceksin işte boynumu bükerek yıllıar önce çaldığın kalbimi İSTİYORUM DİYECEĞİM
Bir dilenci gibi geleceğim kapına hüzünle basacağım ziline kapıyı sen açacaksın anne garip bir dilenci geldi diyeceksin önce biraz ekmek vereceksin hayır karnım tok diyeceğim. sonra birmiktar para vereceksin hayır param var diyeceğim O güzel gözlerini bana cevireceksin peki sen ne istiyorsun diyeceksin işte boynumu bükerek yıllıar önce çaldığın kalbimi İSTİYORUM DİYECEĞİM
Bir Dilenci gibi Kapına Geleceğim.
Beni görünce tanıyamayacaksın.
Para vereceksin; Param var diyeceğim!
Ekmek vereceksin; Karnım Tok Diyeceğim!
"Öyleyse ne istiyorsun?" diye sorduğunda:
"Bir zamanlar Sana Verdiğim Kalbimi" Diyeceğim!
Her yazılanın sonuna bir ANNE eklemişsiniz.! Bravo!
Şimdi sizin olmuş!!
Bunun adı da esinlenme olmuş!
Nazım'ın şiirindeki gibi..
€nis tarafından 9/22/2008 10:20:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
€nis tarafından 9/22/2008 10:39:36 PM zamanında düzenlenmiştir.