(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYBETMEK NEYE BENZER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYBETMEK NEYE BENZER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hak bizlerin onların değil... Bizler sıcak evimizde koltuklar başında elimizde cipslerle oturtukça hak onların değil bizim, bizlerin... Sorular sorular, çıkmazın eşiğinde Filistin Halkı sorular sorular... -Lütfen Yüksek Sesle- "CEVAPLAR..."
cevaplarını arayıpta bulamadığımız...cevap vermesi gerekenlerin tenezül edip cevaplamadığı sorular... hayatı düzeltmesi gerekenlerin sadece kendini düşündüğü.yönetim adı altındaki boş görüşlüler. umarım bir gün aradığımız soruların cevaplarını beraberce buluruz. kalemin daim olsun. Merve Kuzgun balaban Kent Şairleri
şiirin çok güzel olmuş bütün insanların aklında olan sorular bunlar ama cevabını almak birazda olsun zor.. kalemin saim olsun canım.. Esra SEÇER balaban Kent Şairleri
Güzel sorular...Cevapları basit.Tabi görene...Biz insanlar her şeyde. Kutlarım canım seni.Eline emeğine sağlık. Sevgilerle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
kaybetmekte kazanmak insanlara mahsustur hayat bir şeye benzemez onu yaratan biziz savaşmak neye kazanç olacak biz kaybediyoruz bu şiirinde yürekten tebrikler arkadaşım kalemine sağlık
çok anlamlı bir sorgulamaydı ''Neye benzer savaş'' savaş işte şu an İsrail'in yaptığı faşistlik onca suçsuz insanın canını almak insana özgü bir şey midir tartışılır tabi...işte hayat böyle katliamlar içinde hiç umurunda olmayan burjuvalara göre herşey güllük gülistanlık ama bir de o savaşta bulunan suçsuz insanlara sormak lazım ''neye benzer hayat''diye ...
duyarlı kalemin hiç susmasın Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
Her şeyi kendince bir süzgeçten geçirmişsin canım. Sorular aslında hepimizin soruları, sormamız gereken sorular daha doğrusu Hiçbir suçu olmadığı halde cefa çekenlerin acıları hepimizde var Ya çektirenlerde?
hele birileri çıka gelebilir belki hayattan hiçbir zaman ümit kesmemelidir insan hayatta bazı şeyler tesadüf olmaz burda içine kapanmış bir insanın hayattın acı ama gerçek olayları yansıtmışsın savunmasız insanların savaşlarda kadın, erkek,çocuk gözetmeksizin hayatını söndürdüğü savaşlar var tabi biz bu savaşlara silah ile degil yüreğimizle ve kalemimizle cevap verebiliyoruz teşekkürler .kalemin daim olsun yüreğin dosça kal.
Şiirin ötesinde müthiş bir sorgulamaydı Sevgili Gülşah; duyarlı yüreğine yön veren sağlam kalemine sağlık Can Dostum. Filistin'de yaşanan katliama yön veren Başülke diye henüz bu akşam anlatmıştım size, Amerikan emperyalizminin kanlı faşist elidir İsrail, göbekbağı Amerikadır!!!
Söylenecek şeyleri söylemişsin, sorulacak soruları sormuşsun zaten, tekrardan duyarlı yüreğinden ve kaleminden sonsuz kere öperim Şairim.