(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar Gerçek sevgiyi anlayamayanların ,bu güzelliği duyamayanların ve gerçek sevenlerin güzel bir yorumu olmuş. Hiç bir şekilde sevmekten,direnmekten vazgeçmemeli insan. Emeğine sağlık.esen kalın.
Geçmişin izleri mutlaka kalacaktır.Katkısı olsun, yük olmasın yeter. Kalemin daim olsun canım.Tebrikler... Sevgilerle, Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Zaten her sey yasanıp bitmişken ve dağılmışken aşk kelimeleri oraya buraya ertesi sabah gene yeni bir hayata uyanıyormuş gibi uyanmak... Belki biraz buruk,eksik ama yeniden yeniden... Tebrikler Gülşahcığım... Güzeldi...Kalemin daim olsun...
Çok yalın, doğal ve içten bir anlatım, ve Sevgili Gülşah gönül telimi titreten gönül güzelliğini yakaladım şiirinde, yüreğinin tazeliğinde!!! Tertemiz, pırıl pırıl bir şiirdi Şairim. Devamı gelmeli Gülşahçığım, dilini de toparlamışsın, kutlarım. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Bir zamanlar Sen çiçek ben yapraktım, Gözlerin çiçeklenirdi Yüreğimin tazeliğinde Çalkalandım durdum Senin sıcağında Sense durdun gönlümün kıyısında Yüreğinize sağlık. Tebrikler
bazen düşüorum. sadece adı kalmış aşkın. yaşanılası bir yanı değil. yürekte değil sadece dillerde dolaşıyor. yaşanmışlıklarda geride kalıyor. güzel bir paylaşımdı.gönlünüz dert görmesin.
duru ve sade bir dil
güzel bir şiirdi. Kutlarım
dostça selam