(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEKER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEKER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyevi göz ayrı uhrevi göz ayrı, önemli olan duyguların yönü, gören gözlere şeker gibi göstermişse uhreviliğin odağındaki yürek ne mutlu öyle gören gözlere..
Güzeldi anlamlıydı bir o kadarda düşündürücü Kutlarım usta kaleminizi vede şiirinizi TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yudumyunus
Şeker gibi Hatçe, Gülnaz, Fidan Şilan, Berivan, Dilan Ya da Karla, Lily, Anya Ne farkeder! Dokunsalar Eriyecek… ================= Gerçekten bazı beyler bu tanıma uyuyor .. Kadın ruhundan çok iyi anlıyor .. Ömür boyuda mutlu ediyor .. Siz bunu keşfetmişsiniz .. Tebrikler Üstadem.. Selam ve saygılarımla ...
HARİKA USTACA BİR HİCİV. TEBRİKLER , KUTLARIM. Şeker gibi Hatçe, Gülnaz, Fidan Şilan, Berivan, Dilan Ya da Karla, Lily, Anya Ne farkeder! Dokunsalar Eriyecek…
Şiirlerimi daim okuyacağınızdan kuşkum yok. Çünkü siz hem dostluk hem de şiirlerimi okuma konusunda hep vefalıydınız ve hep vefalı olacağınıza da inanıyorum.
Ve özleşim tarzı şiirlerimi beğenmeniz beni onurlandırdı bundan dolayı da teşekkür ediyorum.
Ben hap aynı tarz ve kalıpta şiir yazmakla kalamıyorum. Aynı kalıpta kalsam kendimi hapsedilmiş hissederim, sanki yalnızca hece ya da özleşim ya da serbest yazmak zorunluluğum varmış gibi... Oysa özgür olmalı hem ruhum hem de kalemim ki bayatlanmasın, baydırmasın şiirlerim:)
Şeker gibi Hatçe, Gülnaz, Fidan Şilan, Berivan, Dilan Ya da Karla, Lily, Anya Ne farkeder! Dokunsalar Eriyecek…
Şeker gibi adam İster çaya İster kahveye
Tevekkeli değil Şeker hastalarına yaramadığı…
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
ŞEKER GİBİ ŞİİR.... ŞEKER GİBİ... AZ DEĞİL!...ALALA! CEFA-KAR!...DAYANIRSIN YÜREĞİM! YA DA... YENGİ MEŞALESİ..KOÇ....YANARIM!... NE FARKEDER... DOKUNSA BİR ŞAHESER... ŞEKER GİBİ KALEM...
şeker gibi adam mı? ben örneğin o katogoriye girmek istemem. neden mi şekerin ömrü az olur da ondan... hafif nemde ya erir ya şeklini eğiştirir. her zaman adam gib i adamlar tercih edilmeli. şimdi gelelim şiire. galiba şiirde de benim düşüncelerim destekleiyor. şiir okuyanı çok düşündürüyor. şiirin görevi ise okuyucuyu düşündürmektir. sadet hanım amacına ulaşmıştır. saygılarımla: rr.akdora
Okuyucu şairin ne demek istediğini değil kendi demek istediğini katarmış şiire okurken ve bende öyle yaptım ve dedim ki; Bu adam şeker değil hatta ekşi bile. Ben böyle dedim ama şair de güzel demiş tabii son söz şairin:)) Tebrikler gülümseyerek okudum.
Sevinç İNAL tarafından 3/15/2009 2:55:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
SAADET HANIM BEN ŞEKER HASTASIYIM YANİ DİYABETLİ AMA ŞİİRİNİZ ŞEKER GİBİ BİRA BİRAZ HİCİVDE OLSA HİÇ KİMSENİN AĞIZ TADI GÖNÜL GÜZELLİĞİ BEDEN DÜZENİ BOZULMASIN SEVGİ SELAM VE SAYGILAR
Ayol çok merak ettim, kim bu şeker gibi adam? Aman, özele girmek istemem de; şu sıralar şeker, höşmerim, şeker hastalığı lâfları revaçta ya hani oraya mı gönderme dedim. Oraya gönderme değil de özelse kattiyen sormam. Unutun gitsin.:))
Şeker gibi Hatçe, Gülnaz, Fidan Şilan, Berivan, Dilan Ya da Karla, Lily, Anya Ne farkeder! Dokunsa Eriyecek… ................... BAŞARI DİLEĞİMLE... ŞEKER GİBİ İNSAN OLSUN AMA ERİMESİN.... HER ZAMAN YÜREGİNİZDE SEVGİSİ KALSIN SELAM VE SAYGILARIMLA
suya sabuna dokunmadığı içinmidir acaba şekerliği ondanmıdır...yada varmıdır yokmudur belli değil ondanmıdır şekerliği .. keşke kaya gibi sağlam adam olsa özü sözü bir ..doknunca özüne erimese ... istediğin gibi yorumla ..şiirde bu işte herkesi bir şeyler bulmalı .. seviyorum bu kalemi veselam sevgiler yüreğine
Aman SAadet hanım Cahit Sıtkı nın şiirleri gibi olmuş. Bu güçlü kalemi kutluyorum.Tebessümle ve beğenerek okudum. Müthiş haz aldım şiirinizden.Tek kelimeyle harika olmuş. Bu güzel duygular kimsenin aklına gelmez... Kutlarım güzel gönlünüzü. Sevgimle kaln.
Hangi gözle bakıp hangi gözle görmek önemli..
Dünyevi göz ayrı uhrevi göz ayrı, önemli olan
duyguların yönü, gören gözlere şeker gibi
göstermişse uhreviliğin odağındaki yürek ne
mutlu öyle gören gözlere..
Güzeldi anlamlıydı bir o kadarda düşündürücü
Kutlarım usta kaleminizi vede şiirinizi TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yudumyunus