Kimim ben ? Birisi çıkıp söylesin . Katar katar uzaklaşır turnalar , Yoksa arda kalmış bir turna mıyım , Önüm sonbahar… Kanat çırpışlarım demek boşa , Saçak altlarında ulaşılır mı bahara…
Kimim ben! Biriniz söyleyin lütfen ! Dolu dizgin koşan bir kısrağım belki de , Yitik bir aşkın peşinden. Tozu dumana katar da, Yırtarım belki karanlık geceleri Boydan boya, Korku nedir bilmeden…
Durun ey kalabalıklar ! ve bir bakın Hüznüme ağlayıp, ağıtlar yakın . Binin içinde bir, Birde bin sanmayın beni sakın ! Ama ben kimim, Önce bana bunu anlatın…
Ya sen adaşım gül ? Sen söyle ben kimim . Söyle de, halime sonra gül. Hani hayallerim, hani aşığım bülbül ? Yanıyor işte içim, Elimde kalan yalnızca bir avuç kül…
Voltalarda çürüttüğüm kaldırımlar, Şekersiz sakız gibi çiğneyip attığım geceler, Söyleyin ! Kimin günahı , kimin helaliyim ! Sırrımı paylaştığım sazlık , Bir nefes ol ve söyle bana, Ben kimim? Kimin nesiyim ? Yasak aşklara tercüman olan kalemim, Seni ben neyle temizleyim ? Ama önce yaz bana, ben kimim…
Kucak açtığım karanlıklar, Suyunu vermeyi unuttuğum menekşe, Her yağmur ardı maviye boyadığım gök, Ve her bahar balkonuma yuva yapan kumrular Çocukluğumun ceviz ağacı Siz de beni tanımadınız mı !
Sen söyle bari , Başını okşadığım yetim Ben kimim ? Kimin aşkı, kimin sevgilisiyim ? Kimin varlığı,kimin yitiğiyim ? Yoksa ben de aşk yetimi miyim ?
Sen söyle o vakit , Ey varlığını genç kız hayallerimde yitirdiğim Canoğul. Sen söyle! Ben kimim ? Ancak sen bilirsin , Çünkü sen içimde tuttuğum bir nefessin, Doğurmaya cesaret edemediğim…
Medet ey yaradan! Kimim ben? Kalmışım ortalarda Anadan üryan. Medet! Ya Rabbim Ben kimim!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
medet / ben kimim ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
medet / ben kimim ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Medet ey yaradan! Kimim ben? Kalmışım ortalarda Anadan üryan. Medet! Ya Rabbim Ben kimim!... .... Her şeyden önce insan ve bir kul. Yetmezmi? Tebrikler çok güzel bir şiirdi. Kaleminiz susmasın. Selam ve saygılarımla.
Durun ey kalabalıklar ! ve bir bakın Hüznüme ağlayıp, ağıtlar yakın . Binin içinde bir, Birde bin sanmayın beni sakın ! Ama ben kimim, Önce bana bunu anlatın…
BENİ ADEMİM :??? Çok anlam yüklü dizeler. Sevgim kadar insanım Dünyanın çapı benim çapım kadar. Bu anlam yüklü dizelere takılıp kaldım Çok güzeldi Gerek içeriğindeki sorgulayıcı havası gerekse içeriği ile güzel bir şiir okudum
durun ey kalabalıklar ........................ ......................... binin içinde bir, birde bin sanmayın beni sakın. kendini bilmeyen için kendini anlatma olmamış mı ?kalabalıklar,binin içinde bir yada birde binsin derlerse sanınca öyle değilim diyen kendini biliyor değil midir ? ben mi değerlendiremiyorum durumu ? ŞİİRİ İLK OKUYAN ŞEREFİ İÇİN TEŞEKKÜRLER.KALEMİNİZ HER ZAMANKİ GİBİ YAKIŞANI YAPIYOR...
binlerce kişinin içinde , yani onca kalabalığın içinde, bu kendini bilmez halde, kimliğini arayan sadece ben değilim, benden başkaları da olabilir benim gibi arayışları olan ; ancak, bununla birlikte, ben de bin parçaya bölünmüş çok fazlaca bilinmeyenli biri değilim : beni neden tanımlayamıyorsunuz demek istedim :) yeterli bir açıklama oldu mu arkadaşım :) bu arada ilk okuyan sen değildin ikincisin :) beğenin ve yorumun için teşekkür ediyorum. ne yalan söyleyim senin bu iki mısraya takılacağını belkiyordum. ve gardımı almıştım :)
Sen söyle o vakit , Ey varlığını genç kız hayallerimde yitirdiğim Canoğul. Sen söyle! Ben kimim ? Ancak sen bilirsin , Çünkü sen içimde tuttuğum bir nefessin, Doğurmaya cesaret edemediğim…
Manalı şiiriniz için tebrikler.Yürekten dökülen mısralarınız için.