(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
oyun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
oyun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu rolü bana kim biçti ? Hüzünlü aşklar komedyeni ! Birinci perde başlamadan bitmişti, Yüzyılın en masum aşk hikayesiydi. İkinci perdede unuttum tüm replikleri. Oysa yıllardır ezberimdeydi, En iddialı sevda cümleleri...
Oyun bitti. Perde indi. Aşk yitti… Boşaldı aşkın intizar salonu, Aşkın yerine sessizlik sindi…
çok güzel harmanlanmış bir şiir..okurken zevk aldım..bir oyun gibi düşünmek..her şeyi ile..mükemmeldi.. tebrik ederim hayran kaldım ne diyeyim.. sevgilerle
Hisettirdikleriyle, hayale sunduklarıyla güzeldi Şiir. Dopdolu bir salon ve bomboş bir salon, "aşkın yitimi nedeniyle kapalıyız" der gibiydiiz... Kutladım çok.
oyun bitiyor , perde iniyor ancak ne var ki; aşk hiç bitmiyor yitse de bitmiyor... dilin döndüğünce, kalemin yazabildiğince, gönlün çarptığıyla yetiniyor da bitmiyor...
yorumunuz değer verdi hocam,eksik olmayın. saygılar...
aşka dair hep hoş bir perde açabilse sahneler... daha ne istenirdi ki ? ama o zaman da şiirin anlamı olmazdı :) çok teşekkür ederim yorumunuz için, saygılar...
arkadaşlık bazan duygulara tercüman olmayı da gerektirebiliyor arkadaşım. bunu senin adına da yapabildimse ne mutlu ... neylersin ki senden önce yazmışım :) beğenmene sevindim...
Hüzünlü aşklar komedyeni !
Birinci perde başlamadan bitmişti,
Yüzyılın en masum aşk hikayesiydi.
İkinci perdede unuttum tüm replikleri.
Oysa yıllardır ezberimdeydi,
En iddialı sevda cümleleri...
Oyun bitti.
Perde indi.
Aşk yitti…
Boşaldı aşkın intizar salonu,
Aşkın yerine sessizlik sindi…
çok güzel harmanlanmış bir şiir..okurken zevk aldım..bir oyun gibi düşünmek..her şeyi ile..mükemmeldi..
tebrik ederim
hayran kaldım ne diyeyim..
sevgilerle