(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZERRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZERRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dağların zerresi Sevgi dolu yüreği Yükseklerde gezdi Alçakları sevmedi ....
dağların zerre'sinede .... zirveler yakışır zaten..kısa fakat nasıl dolu bir şiirdi..özgürlüğün sesi ..yankı yaptı kulaklarımızda..çok güzeldi..tebrikler..sevgiler saygılar..
flycan57 tarafından 9/19/2009 11:59:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dağların zerresi Sevgi dolu yüreği Yükseklerde gezdi Alçakları sevmedi ....
Küçük katreyim alemde Sırlar içinde sır oldum Alem içinde kayboldum Halk içinde haklayım Varmıyım yokmuyum Kimse farketmez Ben seyyahım Kendi dünyamda Gezerim hülyalarımda
Dörtlügü okuyunca bu sözü geldi aklima, büyük üsdadimizin .Sizde bu tersi, kisa ama öz bir yorumla özetlemissiniz yasaminizi, yüreginizin hayata bakisini.. Gönlünüzce olsun, yükseklerde ucsun yüreginiz, özgürlügünüzle yasayiniz insallah..
Saygilarimla.
Nar-i Cicek tarafından 5/23/2009 12:35:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
her sey ZERRE de gizli degilmi, zerre ile cogalmadikmi? hakkinda neler yazilmazki ama basli basina ZERRE'nin kendi bile yeterli... düsünmeye, sevmeye, paylasmaya v.s. _eminim daglarin zirvesinde gezinmek muhtesem bir seydir... Rabbime emanet ol...
tesekkür ediyorum bu dörtlük icin, sevgiyle kal...
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Can olmak sizin yürek güzelliginizdir..vefalı olmak insanın insan olmasındandır...Sizler o güzel hissi vermeseydiniz biz kimiz ki sitenize kadar gelip birkaç satır yazalım... Dostlugun adı cansa canınızı aziz bilirim canımdan... Allah varlığınızı daim kılsın dost..Baki selam
alçaklarda oturup yükseklerde yazmış şair... yüksekleri yazmış...dört satıra sığdırıvermiş içinde ki zirveyi... sen ki zirvelerin şairi... yüreğin o zirveden hiç inmesin emi... soluksuz kalır...boğulur alçaklarda...
Dağların misyoneri Sevgi dolu yüreği Yükseklerde gezdi Alçakları sevmedi ....
Bir kubbe dizeye daglar ve güzel yüregin doga sevgisi doldurmus,alcaklar kirli degerli dosta daglarin zirvesi yakisir,hariydi can tebrik ettim kalemini o güzel yüregini,sevgi ve selamlarimla..
Dağların misyoneri Sevgi dolu yüreği Yükseklerde gezdi Alçakları sevmedi ....
şiir azdı ama içinde koca bir dağ gizliydi
sevgi dolu yüreği; dağları doğayı hayvanları insanları sevmek ve o aşkla dağlara sevgiyi yükseklere taşımak büyük erdem bence.yükseğe gelince bende çok severim.aşağılarda ruhum daralır....
alçaklar....onları boş verelim onlar sürünsün yerlerde.
herkesin bir tutkusunun olması çok güzel ,olmamasından çok çok iyidir. sizinde dağlar..galiba benim dağ tutkumda atalarımın yörük olmasından kanmı çekiyor diye düşünürüm.
herkesin bir tutkusunun olması çok güzel ,olmamasından çok çok iyidir. sizinde dağlar..galiba benim dağ tutkumda atalarımın yörük olmasından kanmı çekiyor diye düşünürüm.
hani Mevlana söyle demis ;
" Ayni dili konusanlar degil ... Ayni duygulari paylasanlar anlasir .. "
Baştan sona yürekli bir şiir... Bir o kadar da mütevazi...Asiller şımarmaz derler ya ZERRE sahiden öylesin... Dağlar ve ZERRE ikisi de birbirinin içinde..................
huzur vermiştir dağların o görkemli görünüşü her zaman bana hep bir gün o zirveye çıkmaya hayal etmişimdir kimbilir belkide Allah 'a daha yakın olmak içindir
güzel ve benim için çok anlamlı bir dörtlüktü kutlarım şiir dostu yürekten saygılarımla
* * * Dağların misyoneri Sevgi dolu yüreği Yükseklerde gezdi Alçakları sevmedi ....
..........
Fikret Şimşek
Alcakları kim sever? herkesin gözü yükseklerde... dağlarda... tepelerde... zirvelerde... ama zirvelere tek yakışan kim derlerse tabii ki Zerre* * *dağların adamı, her adımında bir tecrübe saklı..... o derse mutlaka bir mesaj vardır dikkate almak gerek diye düşünüyorum, hüzünler senden uzak olsun dilerim, sağlıcakla ve mutlu kalınız....
Şiir ve dostluk adına sevgiler saygılarımla
**öyle dudak bükük kem gözle, bırak küçük dağlar yerinde dursun* * *diye bir şarkıyı aklıma getirdi şiiriniz, ***burnu ve aklı bir karış havalarda ki insanlara, bir gün burunlarını yerden toplayacaklardır mutlaka*** Allah(cc) kibirlileri sevemez asla * * *
Dağların misyoneri Sevgi dolu yüreği Yükseklerde gezdi Alçakları sevmedi ....
Galiba ilk yorumunuz bana kısmet oldu. Bu şiire yorum yapılır mı?Yorumu içinde sanırım. Ben size sorayım? kendinizi mi anlattınız. Yanılıyor muyum acaba. Dağların adamı kendini anlatmış. Ben de gönülden, alçakları sevmeyip,yükseklerde gezen, dağların adamını kutluyorum. Kış mevsimin de dağlara özlem duyduğunuz bellli. Selamlarım gitsin duyarlı yüreğinize.
Resim çok güzel insana deriiiiin bir nefes aldırıyor. Nereye ait acaba.
gül peri tarafından 2/24/2009 9:32:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Düşüncelerdeyim
Toz, duman içinden geçmekte
Yollara düştügümden beri
Yürümekte...
..
Dağlar şimdi yerle bir
Tuz buz olmuş her yer
Bir türlü alçakları sevemedik
Be kalem dostum
' yaz bitmesin istiyorum '
Yaz bitmesin hiç bir an ...
Değerli Kalem
Şair Yürekli dost
Nice Şiirlerde buluşmak umudu ile
Şair yok
Şiir var daimâ
Şiirler hiç bitmez
Hep Şiirle
Sevgimle
.
YAŞAYANKELİME tarafından 11/23/2016 12:39:17 PM zamanında düzenlenmiştir.