(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDENLERDE AĞLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDENLERDE AĞLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilirmisiniz en çok da gidenler ağlar bence o yüzdendir belkide gidemeyişim hiç cehenneme dönsede kalışım kısacık birkaç satırla 30 yılın nedenini anlattınız bana kendimle nedenleri sorgularken teşekkürler
Evet gidenlerde ağlar ama kimse onun ağladığını görmez,belki kalan dahada şanslı en azından ağladığını gören anlayan olur.Ama gidenin acısını ancak kendi yaşar kimseyle paylaşmaz.
gitmek belki sevmektir belki yüreğine taş basmaktır ya kalıp acı vermek yada acının hepsini içine atmaktır.
gideni herkes kaçtı sanır duyanlar nankör tanır neden gittiğini bilseler belki herkes düşüncesinden utanır.
güzel bir şiir tebrik ederim.gitmeye farklı açıdan bakmamızı sağladın tebrikler
Halil OĞULCAN tarafından 2/20/2009 10:36:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değil mi.... Oysa ki hiç bilinmez "çekti gitti" denir, hiç kimse gidenin de fırtılar içinde kaldığını bilmez... Tebrikler şair kısacık şiire kocaman mana yüklediğiniz için o kocaman yüreğe bin tebrikl... Sevgiyle.
senin kalmak zorunda olduğun gibi
acılarımız ortaktı
gözyaşlarımız gibi
gidende kalanda ağladı....