(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİME ATEŞ DÜŞTÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİME ATEŞ DÜŞTÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her kelimesinden geçmişten bir nefes vardı... Soluduğum hava gibiydi... İhtiyacım vardı şefkate... Dudaklarımızda tüy biterdi de, o yüreğimizde hiç bitmezdi...
Boylu boyunca yatıyorsun karşımda Ben hep konuşuyorum Sen hep susuyorsun , cevap vermiyorsun annem Günün özetini anlatıyorum her akşam olduğu gibi Ama sen susuyorsun annem . Dokunuyorum yüzüne Soğuk Çok soğuksun Ama üşümüyorum , yoksunum Böyle anlaşmamıştık seninle Oyun bozanlık yaptın gidişinle Ben seni bekledim Sen beni beklemeden gittin annem.
Mekanı cennet olsun. Arkadaşınıza da Allah sabırlar versin. Mükemmel bir şiir. Gönülden kutluyorum. Şiirlerinizi okumaya başlayınca farklı bir anlatım tarzı ve tınısının olduğunu görmeye başladım. Çok güzel şiirler. Tekrar kutluyorum. Saygı ve hürmetlerimle.
Güne uyanmıştım o şen sesinle Kapıdan uğurlayıp dualar dizdin tatlı dilinle Son bakışınmış arkamdan Sonmuşsun annem , yok olacakmışsın.
ve oldu da bilseydim hiç ayrılmazdım yanından :( her şey için saol cnm dostum iyiki varsınız...
senin gönül sayfan aracılığıyla bu en zor günlerimde bana destek olan ve dualarını annemcimden eksik etmeyen tüm dostlardan allah razı olsun ...iyiki varsınız...
canım arkadaşım şuan burda online isem senin için senin şiiri okuyup yoruma cvp yazabilmek için. Her zaman yanındayız her zaman yolundayız tatlım. bu şiiiri yazarken tamamen sen olup kalemimden döküldü dizelerim. seni seviyoruz tatlım unutma...
Kefene sarılmış tertemiz bedenin Üç beş tahta parçası Alabildiğince toprak var üzerinde Yokluğun acı annem Sızısı bin bir sancı Yatağın boş Bakışların artık yok Rabbim e duam çok Mekanın cennet olsun annem.
Cennet onların ayakları altınadır.Allah rahmet eylesin..Sizlere de sabrı celil diliyorum...Selam ile
Kefene sarılmış tertemiz bedenin Üç beş tahta parçası Alabildiğince toprak var üzerinde Yokluğun acı annem Sızısı bin bir sancı Yatağın boş Bakışların artık yok Rabbim e duam çok Mekanın cennet olsun annem.
ANLAMLI BİR ŞİİR TEBRİKLER MAKAMI CENNET OLSUN İNŞALLAH SAYGILARIMLA
Kefene sarılmış tertemiz bedenin Üç beş tahta parçası Alabildiğince toprak var üzerinde Yokluğun acı annem Sızısı bin bir sancı Yatağın boş Bakışların artık yok Rabbim e duam çok Mekanın cennet olsun annem. HÜZÜNLÜ...DÜNYANIN DEĞİŞMEZ DÜZENİ...ALLAH RAHMET EYLESİN.KUTLARIM.SAYGILAR
Kefene sarılmış tertemiz bedenin Üç beş tahta parçası Alabildiğince toprak var üzerinde Yokluğun acı annem Sızısı bin bir sancı Yatağın boş Bakışların artık yok Rabbim e duam çok Mekanın cennet olsun annem.
Mekani cennet olsun, Cok cok güzeldi, duygulu ve hüzünlüydü, yüreginize saglik... Arkadasinizin basi sagolsun Allah sabir versin yakinlarina...
Soluduğum hava gibiydi... İhtiyacım vardı şefkate...
Dudaklarımızda tüy biterdi de, o yüreğimizde hiç bitmezdi...
Anne...