Bastığım yer ayağımın altından kayıp gidiyordu Yürümeye çalışıyordum Sadece ıslanarak yürümeye Düşünmekte istedim ama Düşünmenin ağırlığına katlanabileceğimi sanmıyordum. Yüzümü rüzgara teslim ettim Adımlarıma bakılırsa bir yere yetişmek için acele eder gibiydiler. Şehirden kaçıyordum besbelli Bütün sevgilerini emanete bırakmış insanlardan uzaklaşmak!
Varolanla yetinmeyi, Yetindikleriyle tamamlanmayı, Tamamlandıklarıyla hayata bağlanmayı bilmeyenlerdendi kaçışım...
Hiçlik kavramıştı her yanımı Hiçliği düşündükçe varlığın anlamını anlıyordum. Hazır mıydım ölüme? Bunları düşünecek durumda bile değilken Daha doğru dürüst sevmeyi becerememiş yüreğimin Yasaklarla bulanmış vadilerinde Sevgiyi yeşertecek suyumun tükendiğini biliyordum.
Şimdi siz hakkımda ’’ilginç bir adam’’ diye düşünürken Konuşmamanın bir erdem olduğunu savundukça Boşvermişliği ilke edinmişlerin engellerine tosluyorum.
Dizleri üstüne çökmüş o adam ağlarken ömrüne Kentin bütün sokaklarına sevgisizlikle örülmüş ağlar gerili!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kaçış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kaçış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aslında kaçış kendimizden bizi esir alan duyguların sesinden gitme diyor birileri ta derinden ve esir alıyor gönlümüzü kaçmak istedikçe sevda giraplarında yok oluyor adım sesleri ve tükeniyor inatla gurur bir bakmışın ki kaçamasın sen içindesin kaçamk istediğin aşkın Mahmudiye Düzkaya
sevgi yüreğinizde olsun her daim.SEvgilerini emanete bırakmış insanlar birgün mutlaka emanetlerını geri isteyeceklerdır.Cok güzel şiiriniz.Akmış duygularınız dizelere.Saglıcakla.