saçlarını taradığın tarağın her dişinde ben varım bindiğin otobüsteyim, içtiğin suda. gezindiğin yerlerde dolaşıyor varlığını düşünerek kendimi kuşatıyorum.
cam kırıklarının üzerinde yürümek gibi sensiz caddelerde ki tenhalığım oysa bilmeliydin giden sevgili ne camlar kırılmalı, ne ayaklar kesilmeliydi ki kesildiğinde sende şahitsin şimdi damarlarımdan akan turkuaz renkli aşka.
duyduğun her ayak sesi benim olabilir perdeleri, ardına kadar kapatma, belki sokak başında ki telefon kulubesinin içinden el sallayan ben olabilirim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
turkuaz aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
turkuaz aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
cam kırıklarının üzerinde yürümek gibi sensiz caddelerde ki tenhalığım oysa bilmeliydin giden sevgili ne camlar kırılmalı, ne ayaklar kesilmeliydi ki kesildiğinde sende şahitsin şimdi damarlarımdan akan turkuaz renkli aşka. aşk yinede güzel diyorum saygılar selamlar...
"Mavim" oldun benim! Masmavi bir dünya verdin bana...O dünyada sadece Sen ve Ben yani hep hayal ettiğim gibi "BİZ" varız...Artık heryer gözlerin..Herkes sensin benim için...Ve ağızdan çıkan her söz "Seni Seviyorum"...
Ve şimdi korkuyorum!!!
Gidersen benden...Yıkarsan mavi dünyamı(zı)...Beni mavilerden karanlıklara atarsan...O acılı dünyama..Islak gözlerimle geçirdğim gecelere geri gönderirsen...Dayanamam mavim!
Kimin gözlerinde dalarım.. Kime "Seni Seviyorum" derim.. Senin sahip olduğun bu kalbimi kime veririm... Kimin dünyasına girerim...
Muhteşem şiire karşılık dilimin ucundan dökülenlerdi bunlar...hoşgeldiniz aramıza; Kurdelâ çok yakıştı aşkınıza...
cam kırıklarının üzerinde yürümek gibi sensiz caddelerde ki tenhalığım oysa bilmeliydin giden sevgili ne camlar kırılmalı, ne ayaklar kesilmeliydi ........ "O" gitmeseydi eğer, vuslatın anlamı olur muydu... Vuslatı olmaz ise onun adı "sevda" olur muydu... Bir kaç gün önce gelmişliğimle "hoş geldiniz" diyorum...
saçlarını taradığın tarağın her dişinde ben varım bindiğin otobüsteyim, içtiğin suda. gezindiğin yerlerde dolaşıyor varlığını düşünerek kendimi kuşatıyorum.
sevgiyle aşkla kuşanmak.... çok güzeldi yüreğinize sağlık kutluyorum...
sensiz caddelerde ki tenhalığım
oysa bilmeliydin giden sevgili
ne camlar kırılmalı, ne ayaklar kesilmeliydi
ki kesildiğinde sende şahitsin şimdi
damarlarımdan akan turkuaz renkli aşka.
aşk yinede güzel diyorum saygılar selamlar...