Şimdi bir Emirgan akşamında ikimiz elele iken şiirler okumalı sana. Uzakta durma aşkım, hiç üzülmesin bu sevda. Bitir ki mesafeleri, sana olan tutkuma gem vursun gelişin.
Gözlerimi uykuya teslim etmek istemiyorum gözümü kapattığımda seni görememe riski boğuyor beni. Yahya Kemal Beyatlı’nın dediği gibi ’bir uykuyu cananla beraber uyumak’.
Ellerimi uzatsam camların arkasında hayalinin belireceğini düşünürken Sessiz bir ürpermeyle içimi dolduruyor bu satırların her biri Neden hala benim olduğuna inanmıyorum hâlâ ve neden? Nefesimi tuttuğumda içime ılık ılık bir nefesin aksa Gözümü kapattığımda yüzüme yumuşak bir tutam saçın değse Rüyalar nehirlere karışsa ve Adım adım sana ulaşsam.
Sonbaharın, son yaprağı düşürdüğünden beri Uzun ve ılık yağmurları özleyen şehirleri sana benzetiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ılık yağmurlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ılık yağmurlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlem şiiri bu... Rüyalar özleme Hayaller özlemle Korkular özlemde ve bitecek özlemler yağmurlar yağacak şehre bekle, çatlamış toprakların yağmurları beklediği gibi sen de bekle... ve korkma hayal ettikçe yaşar insan...
Gittiğin yağmurla gel,böylesi daha güzel... Sevgilerimle...
cemrece tarafından 2/16/2009 6:20:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Cok güzeldi eski bir emirgan aşığıyım hatta çınaraltı.Gözümün önünden şiirle birlikte aktı.Şık zarif bir anlatım hasret KUTLARIM.keyifle okudum.yüregınıze saglık.