(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beş Mısra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beş Mısra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstat,yine alçak gönüllülüğün üstünde,ağalığından geçilmiyor.Hazır gelmişe git diyorsun ,aklın başında mı senin? :)) üstat yine küçük fakat dolu dolu bir şiir..Tebrik ediyorum.
Dön geldiğin kâlbe, unut beni, "Mutluyum şimdi" de; avut beni, Kurut sevgimizi, kurut beni, Uzak bir ninnide uyut beni, Sarsın hâyâlinle sükût beni.
Makman
süper bir şiir .Bu sitede en sevdiğim ağabeylerimden biridir sayın makman .Kalemi yorumlarıyla edebiyatamıza katkısı büyük .Sağolsun varolsun saygımla...
Gelene git diyorsun, gûya unutmak için Bir volkana dönüşen kalbi avutmak için Artık ne sevgin kurur ne sukûta erersin Cemşid'in meyi yetmez seni uyutmak için
Manidar beş mısra okudum kaleminizden.Aksi de düşünülemezdi zaten. Merakımı hoş görürseniz neden hep dörtlük veya beş mısralık şiirler geliyor kaleminizden diye sormak istiyorum. Daha uzun şiirlerinizi de zevkle okumak umuduyla selamlar,sevgiler...
ismailkoray tarafından 2/2/2009 5:25:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
AZ ÖZ VECİZ
TEBRİKLER
SELAMLAR