(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNENCE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNENCE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdilerde duygusallıkmı adı ütopyanın, Ben mi karıştırıyorum yoksa, Okulun bahçesinde bir akasya ağacı vardı öylesine özgür öylesine devrimci. Onun gölgesine bile sığınamazdık bir gören olursa diye. Akasyalara düşkünlüğüm onların özgür bakışlarından kaynaklanmakta. Birde militan ruhum hiç bir zaman durulmadı ya.... Sevgilerle sevgili şair.
Evet Hamiyet dost aslında tek yaşandığı sanılan tek olmadığının farkında olunan bir hikaye, tekil değil karşılıklı yaşanan bir olgu aslında şiirin bunu nereden mi biliyorum seni çok iyi tanıdığımdan güzel bir şiirdi hüzün vardı biraz ama harikaydı kutluyorum sevgili Hamiyet saygı ve sevgilerimle...
DEĞERLİ ŞAİR KARDEŞİM!... ŞİİRLER GERÇEKTEN DE PAYALAŞILDIKÇA GÜZELLEŞİYOR.. HER ARKADAŞIMIZIN TÜRK ŞİİRİNE AYRI BİR KATKISI OLUYOR... BU DA BİZLERİ MUTLU EDİYOR ŞİİRİNİ SEVEREK OKUDUM. ŞİİR TADINDA BİR YAŞAM DİLEGİMLE BAŞARILAR... YOZGAT TAN SELAM VE SAYGILAR...
Ben arada bir şiiri sondan başa yorumlarım. Bunu pek azı yapar sanırım."Sevgimle" sözü uzaktakilerin temennisidir.Yazışma sözüdür."Aşk iki kişilikti... Yalnız yaşadık en çok da Aynada gördük o saydık"dizelerinden ekran yazışmaları olarak yorumlarım bu şiirin sihrini.Aşk anlatılmaz yaşanır. Tüm dizeler kadar çok güzel ama anlamı çok geniş bir dize bu. "An" yarını, dünü olmayandır."An" geniş bir kavram oluyor, sürdüğü sürece "hâlâ" devam eden saniye, saat,yıl, yıllar...açılan ,genişleyen zaman. İşte şiiri üzerine inşa eden kavramlar bunlardır."Dönence" aşık olmaktır.Aşk ise sorgulanmaz,yaşanır.Harikasın
sevdiğim için güzeldir sevilen...sevdiği için güzelimdir....aynada gördüğümüz yansıma bizmiyizdir odur aslında...''SEVGİMLE'' güzel olandır... bir gün sevgi ile güzel olacak dünya.... şiiri içinizde hisedip onu anladığınız için teşekkürler... papatyalar yüreğinize....sevgi ile...
sevgili Hamiyet hanim ben bu siirinizi okumustum ....
cok güzeldi .. ayrica tablo gibi bir sunum ....
bazen sessizligine dalar zerre ...
kaf dagi
siirinize cok güzel oturmus ...
devam ediniz lütfen ...
sevgilerimle ....