(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEDİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEDİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlemek nedir bilirmisin? Özlemek ! Seni özlemek nedir bilirmisin? Doya doya bakmayı özlemek, Kokunu özlemek, sana sıkı sıkı sarılmayı özlemek nedir bilirmisin?
Gözlerim seni arıyor ,dilim seni sayıklıyor
Kalbim illede sen diye çıpınıp duruyor Ne zaman hissedeceksin sana olan bu çırpınışımı; Ne zaman duyacaksın feryadımı Hergün dilime senden nefret ediyorum sözcüğünü alıştırmaya çalışıyorum Ama Nafile kalbim söz dinlemiyor Böylemi olacaktı sonumuz ;Şimdi ikimizde bir yabancıyız Ayrılık ne illeT , ne zormuş;
Kaç kere sildim seni yüreğimden Her defasında okun ucu yine seni gösteriyor Sildim desemde silemiyorum seni yüreğimden Bu yürek bir defa sevdi ama ne acılar tattı dayanması güç olan Kaç kere ''Dön..dön'' demek istedim bi bilsen Dönmen çok istedim ama dön diyemedim dilim varmadı senin gelmeni bekledim... Çok seviyorum seni sadece bunu bilmen yeterli....!
Seni seviyorum demeyi özlüyorum. Aşkım Seni seviyorum Demeyi özlüyorum.
Özlediğiniz yetmedi...Özlettinizde bize...Yazamadıklarımızı ve hissettiklerimizi açığa vuruyorsunuz gibi geldi bana.Gözleri,sözleri,seviyorum demeyi özlemek yetmiyor.Teninize sinen sevgili kokusunu,Gülkurusu akşamlarda odanıza kadar taşıdınız.Yetmiyormuşgibi onsuzluğu sabaha kadar bizede yaşattınız.Sabaha kadar seni seviyorum diyebilirdiniz...O nun yokluğunda hiç anlam taşımıyor sanki. Sevgilerle,esenliklerle kalın.
Sevgiliye seslenişde özlem ne kadar derinse, yazabilme yeteneğide bir o kadar güçlüyse işte o zaman en kadar güzel ve içli şiir oluyor. Yürekten gelen dizeler oranın sıcağını da taşıyor."adı aşk"olan ve 11 Kasım öncesinin hüznünü taşıyan sevgiliye ne çok özlem var. "Zamanın törpüsüne inat sarıldığım Vazgeçilmezim... Bitmeyen rüyam" dediği kişi için ne büyük "Aşk" ve ne güzel şey özlenmek demek geliyor içimden. Tebrikler.
Hep diyoruz ya "serbest" şiir de öyle kendi bildiğince serbest olmayacak şiir gibi olacak diye... Serbest yazmak isteyen kalemlere güzel örnek olmuş şiir, keyifle okudum. Gönlünüze sağlık.