(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMLİKSİZ ŞİİRLER – II- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMLİKSİZ ŞİİRLER – II- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinizin isimlerine aksine şiirleriniz tam bir kimlikler manzumesi gib..Tebrikler... Kaliteli bir şairenin eserini daha okumuş olmaktan haz aldım efendim..
Ona dair birçok şey yapmak lazım hocam. sen ona dair en öenmli eylemleri gerçekleştirmişsin, şiir yazmak, hayal kurmak. büyüksün. büyük dizeler üretiyorsun. yüreğine sağlık. kutladım yürekten...saygı ve selam.
..Hamiyet Hoca'yı, "Şaire Kimliğini 2008'den Bu Yana Tanıyorum... "Onun", ..Diğer Şairlerden Bir Farkı Var (..birden çok aslında); Şu; Kişiliği, Hayal Gücü, Platonizmi çok ustaca kullanışı (..kullanış demeyelim aslında,"Yaşama"..!) ve Şiirlerindeki mısraları okurken (sanki bilinç altımıza enjekte etiği bir sihir var), O şiirler ..Sanki "kara sayfada ..birden TOZ PEMBE KLİBE DÖNÜŞÜYOR"!.... Ve Sanki, Her Şiirine, "Yüreğinden bir parça alıp yapıştırıyor"; .. ve Gen hartası gibi Veya Parmak İzi, ...Nerde Olsa Ezbere; "Bu,Hamiyet Hocanın Şiiri Diyor insan"!..
..Ve Ben, Sayın Hoca'nın, Bundan ..7 şiir önceki Şiirinden başladım takibe (hayır,sadece 2011'i değerlendirmek için) ("BİR İMİTASYON AŞK HİKAYESİ": http://www.edebiyatdefteri.com/siir/535718/bir-imitasyon-ask-hikayesi.html ) ve Bundan (Bahsettiğim şiir, ..altta), ..."Başka Güzel Şiir Çıkaramaz Dedim Kendimce"..! Ve Her Defasında Yanıldım! Bir keresinde de "HAYATIMDA HİÇ DYMADIĞIM; DUYAMAYACAĞIM BİR CÜMLENİN ŞİİRDE KLLANILDIĞINI GÖRDÜM"! ..Ve Bunun üzerinde .inanın 3 gün düşündüm!..
Ne diyelim, Bu kalem (..yürek,estetizm,platonizm,Ses'in fizikle birlşimi senkronize ve ..Şaşmayan çizgisiyle) ..Bu Meziyetler Onda Olduktan Sonra, ...Biz daha çoook Hüsrana uğrarız (Kendi adıma)...!
..Tek rakibi kendi dediklri Bu olsa gerek! Saygılarımla Sayın Hoca'ya... 6.1.2011 __YaLNıZ__
__YaLNıZ__ tarafından 1/6/2012 5:51:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili yalnız doğru şiirlerde ilk tanışmamız 2008 cok olmuş değil mi . kalemim senin yüreğine dokunduğundan dır böyle düşünmen senin yürek güzelliğindendir.. yok bu kadarını haketmiyorum yani:((
Kimliksiz ama kimliği olan zulada saklı olan birine ya da hayal edilen bir tasvire e yazılmış ama güzel yazılmış Sevgili Hamiyet sen ne kadar şair değilim desende şiir yazıyorsun şiir gibi yazıyorsun öyleyse şairsin kutluyorum güzel yüreğini ve kalemini saygılar...