Sen bitti derken; Kaç düş iliklenecek iliksiz gömleğime, Düğümlenecek ömrüm sana gelen kavşakta, Ya da... Yarınlarım düşecek cebi delik geleceğimden, Nemli göze düşecek fütursuz hayallerim,
Bilmeyeceksin, Her gece koynumuzda uyuyan mutluluk üşüyecek, Penceremizde kuşlar şakımayacak, Resimlerimizde ki gülüşlerimiz solacak,
Sonra, Şiirlerim susacak kangren kalemim, Yastığında uyuyacak yalnızlığım, ‘’Keşke’’ler bitecek ‘’belki’’lere geçeceğim, Ve… Hep acık kalacak kapım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMLİKSİZ ŞİİRLER -IV- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMLİKSİZ ŞİİRLER -IV- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bitti derken; Kaç düş iliklenecek iliksiz gömleğime, Düğümlenecek ömrüm sana gelen kavşakta, Ya da... Yarınlarım düşecek cebi delik geleceğimden, Nemli göze düşecek fütursuz hayallerim,
Bitmekle gitmek arasında ki mesafe, göz ile kirpik arası kadar yakındı yüzümde...kimliğime çivilediğin düşlerin benden önce güne düşüyordu, göz uclarında.Halbu ki küçük harflerden basit kelimeler değildi benimkisi, yüreğimden ruhuma yazdıgım bir sevda vardı, yoklugunda bile düşündükçe odun atıp ısındıgım, işte sebepsizce sevmiştim içimdeki tüm çocuklarımla...Sen kalmakla gitmek arasında Kurtuluş savaşları yapıyordun, oysa ben geceye karanlık oluyor, boşlukta kaleme düşen şiirin doğum sancılarını çekiyordum.Gündüzleri ise ateşimde Güneşi söndürüyordum canım acıyordu, sen terini silmiyordun tenimden.İşte nemli gözlerime hayallerim hep bundandır düşmesi....
Bilmeyeceksin,
Belki sen hiç bilmeyeceksin, belki de temelli gideceksin ama sen bir kere dokunmuştun sevgime hemde tüm masumiyetinle, aşkın bana değdi değeli, ben artık ben degildim, toprağa kadar demiştim ve hiç bu kadar emin olmamıştım içimde ki çocuktan, ne kadar canı acısa ve ne kadar yalnız olsa da o çocuk hiç yanılmamıştı, ki bu defa karşımdaki benden di.Hasreti nefesim olmuştu, yokluğunda çöl oluyordum kum kum...
Oysa sen gitti gidecek iken, ben kimliğimden çıkıyordum seninle, ama sen bilmiyordun ben zamanlardan seni çalıyordum, bir türkünün eşliğinde yaşlı gözlere yaslanarak....
Okumayı özlemişim dostum seni, yüreğine sevgilerimi gönderiyorum , tebrik ve başarılarını diliyorum, saygı ve sevgilerimle...
Sevgiler