(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ DERT BİR ARADA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ DERT BİR ARADA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iki dert arası yürek yoklaması ya beni de al ya bensiz kal bedduası iki dert arası akılda çılgın raks ve devran ve deli ve en çılgınından serseri ise yürek derdin biri bende kalsın biri yedekte .......
Teşekkürler sayın Hattab. Ne güzel kısa ekleme bu. Keşke uzun birşiir olsaydı dost. Anında bu kadar güzelmi yazarsın hep. Yüreğine sağlık. Baki selamlar.
Arada bir de değişiklik olsun arkadaşım. Sıkmayalım değilmi. Bir iki neşeli şiirde koyayım bi ara bakalım nasıl olacak. Teğekkürler arkadaşım. Sağolasın. Saygılar.
güzel şiir yüreğinize sağlık... kaleminiz daim olsun.... tebrikler... Sizde 25.01.2009 tarihinde eklenmiş olan 'Üşümek istemiyorum'adlı şiirimi değerlendirirseniz sevinirim.Saygılar...
güzel şiir yüreğinize sağlık... kaleminiz daim olsun.... tebrikler... Sizde 25.01.2009 tarihinde eklenmiş olan 'Üşümek istemiyorum'adlı şiirimi değerlendirirseniz sevinirim.Saygılar...
tebrikler dost