Ah nida! yaması yırtık hercai tülün yatağında deşin, deşilin can içimde can çekişiyor, sana ten kul kilitledim ruhumu ceviz sandığına anlar kelebeklerim manalar kül - mayalar zûl, ben yarım ve insanlık dul batağında ağlaşırken gül
Batağımda ağlaşırken sen gül! Ben yarım ve insanlık dul…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nida… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nida… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah nida! yaması yırtık hercai tülün yatağımda.. deşin deşilin can içimde can çekişiyor sana ten kul kilitledim ruhumu ceviz sandığına anlar kelebeklerim manalar kül - mayalar zûl - ben yarım ve insanlık dul.. batağımda ağlaşırken gül ..
Batağımda ağlaşırken sen gül ! Ben yarım ve insanlık dul…
özel seçkiyi kutlarım,hak etmiş,tebrikler,saygılar.
yaması yırtık hercai tülün yatağımda.. deşin deşilin can içimde can çekişiyor sana ten kul kilitledim ruhumu ceviz sandığına anlar kelebeklerim manalar kül - mayalar zûl - ben yarım ve insanlık dul.. batağımda ağlaşırken gül ..
Ah nida! yaması yırtık hercai tülün yatağımda.. deşin deşilin can içimde can çekişiyor sana ten kul kilitledim ruhumu ceviz sandığına anlar kelebeklerim manalar kül - mayalar zûl - ben yarım ve insanlık dul.. batağımda ağlaşırken gül ..
Batağımda ağlaşırken sen gül ! Ben yarım ve insanlık dul…
tebrikler değerli şaire güzel bir şiirdi selamlarımla
Bir kere okunup geçilecek şiirlerden değil, kaç kez okudum sindire sindire anlıyabilmek için şairemi, Habibe'm ne çok özlemişim şiiri, ne çok özlemişim seni... Emekle yazılmış, bilgiyle harmanlanmış mükemmel şiir.
Her yürek yarım, ertelenmiş mutluluklar...final çok başarılı...maalesef insanlık dul...
ne çok emek ve düşün..
tebrik, takdir ve sevgilerimle.