(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBUL'A VEDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBUL'A VEDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öylece bırakıp gitmek nedenli dogru neler bırakırız arkada neler yaşanır bilinmeden nasıl yaşarızki bilmem anılar daha silinmeden belliki bir ayrılık şiiri ne zordur hemde ne zor yaşayan bilir. ama anlatım o denli akıcı ve güzel kavuşmanız dilegiyle
istanbulmu vedalaşılan sevdalarmı herbirimizin gönlünde iz bırakan gerçekten hangisi kolaymı hatıraları öksüz bırakmak yapabildiyseniz tebrikler hem bu güzel şiire hem gücünüze
Vedalar buruktur hep, buruktur da, acaba gitmekle kurtuluş olacak mıdır herşeyden... Yaşanmış güzel hatıralardan uzaklaşmayı istemek midir veda... Her şey peşinden seninle birlikte geleceğine göre gitmenin de fazla bir anlamı yoktur ki...
Çok güzel şiirdi, yürekten kutluyorum, selamlar, saygılar...
kutlarım efendim...hatıralar bizi bir gölge gibi hep takip eder..ve onlardan kurtuluş gerçekten de zordur...teşekkürler...saygımla...müzik de çok farklı ve özgündü...beğendim...
Ceynan hanım! Gidin gidin.Başınızı alın gidin sizi tutan yok.Her şeyi bırakarak elele gezdiğiniz birbirinize aşk sözleri fısıdadığınız, deniz kenarındaki çay kahve içtiğiniz o yerleri de bırakarak gitmeyin hatta kaçın .Ah! şairem siz kurtulacağınızı mı? sanıyorsunuz.Bu yaşadığınız ve yaşattığınız şeyler hep sizinle birlikte gelecektir.ne zamana kadar biliyor musunuz? bir ömür boyu .Hatıralar gölgemiz gibidir bizi asla ve asla terketmez .Unutmayın ki bazen onları bir daha yaşamak istesek acaba mümkün mü? .bu şiiri çok sevdim hatıralarımla beni bir daha yaşattınız. Elinize yüreğinize ilhamınıza sağlık.Sevgi ve saygılarımla.
Sayfamanı ziyaretiniz ve yorum beni ziyadesiyle mutlu etti sagolun efendim. Gitmeyi diliyorum ama anılar bırakmıyor ki bir türlü gidemiyorum, haklısınız kaçılmıyor :)) Saygılar sevgiler size...
Harika bir şiir,romantik bir müzik. Acıklı hüzünlü bir veda sahnesi. Of! of! bitirdi beni. Damardan girdiniz efendim.olduğum yerde, yığıldım kaldım. Bu şiire başka yorum yazamıyacağım. Ayağa kalkıp sizi alkışlıyacağım.Ve bütün kalbimle kutlayacağım.Selam saygılar efendim.
Güzel bir vedâ nidası meydana gelmiş, yaşanmışlıkların hüzünleri ile. Keşke keşkeler olmasaydı, yürek öksüz kalıp hicranlarla avunmasaydı. Kutluyorum güzel şiirinizi.
Bu istanbul ki bilsen, şehirler sultanıdır. Onda sevgiler mutlu, yaşanan bir anı'dır. Kor ateşler içinde, acıyan sol yanıdır. CANAN'ın şiirinde hüzünler dile gelir.!.....................Kardelen26
sevgili şairim şiir çok güzel hüzün var neden dünya güzeli şehirden ayrılıyorsunuz benim aşkım dediğim şiirlerime yansıttığım aşkım şehir orası kutlarım sevgimle sami.
samiarlan tarafından 1/19/2009 11:12:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bazen yürek gittikce yaklasir kactikca icine düsmek gibi, uzaklastikca kendini daha yakininda hisseder sevdiklerinin. Yüreginiz, sevdiklerini ve yasamak istenileni hep yasasin, cok icten anlattiniz bu ayrilik halini, yüreginize saglik Canan hanim...
"Gitmeyi diliyorum sevgili nenehatun ama ne yazıkki bir türlü gidemiyorum...İstanbul bırakmıyor beni... Sayfamı ziyaretiniz beni çok mutlu etti sevgiyle kalın."
Şair bilinen imge ve kelimeleri aynen tekrarlamasıyla değil, onlara daha özel bir yaklaşım orta¬ya koyusu ile onlarla kendine özgü bir Özel durum yaratmasıyla ayrılır, farklı ve özgün olur. Aynen sizin gibi… Tebrikler…
"Ben aslında şiiri bırakmıştım şair, o kadar motive ettiki yorumunuz ..kalsammı acaba dedim...Çok teşekkür ederim şiir dostu, sevgi ile kalın..Saygılarım size
"Ben aslında şiiri bırakmıştım şair, o kadar motive ettiki yorumunuz ..kalsammı acaba dedim...Çok teşekkür ederim şiir dostu, sevgi ile kalın..Saygılarım size
"Ben aslında şiiri bırakmıştım şair, o kadar motive ettiki yorumunuz ..kalsammı acaba dedim...Çok teşekkür ederim şiir dostu, sevgi ile kalın..Saygılarım size