(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oku... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oku... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okyanusun gözlerinde dans edişi gibi Asırlar öncesinden ismini sayıklar… Beyaz dalgalara umut yüklü masallar anlatır gibi Her dizede aşkla coşar… Gönülde,gönülden çağlar gibi
okyanusss tarafından 1/19/2009 2:24:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
hayalimde saklı kalanım... kara sevda öldürürmüş her nefeste dol içime koy elini kalbine gönlüne gittiğim yerde sessiz çığlıklar ritminde dinle... bil ki... sus'larla... senden gidip sana varışım sustuğum kadar sevil diye ...
okyanusun gözlerinde dans edişi gibi Asırlar öncesinden ismini sayıklar… Beyaz dalgalara umut yüklü masallar anlatır gibi Her dizede aşkla coşar… Gönülde,gönülden çağlar gibi ... Uzandığım dallarını birbir dolarken göğsüme Ve içime doğarken bir güneşin ışınları gibi Dolup dolup taşarken yağmur olup dudaklarıma Sayfalarıma silinmez harflerle kazıdığım bir kara sevda...
ben gidebilmeyi öğrendim ve yorgun bir pencereden kısık kısık bakabilmeyi...
öğrendim ,yarın belki yok olabileceğimi,sadece iyikilerimle kalmak isterim...sergüzeşti okumadım henüz ve siyah kuşta kaldım...bin kere siyah oldum yok beyazdım ,olmadı siyah,geceler tayin eder varlığımı yokluğumu,küskünlüğüm de banadır suskunluğum da,herkes kendi kimsesinden sorumludur ve kendisinden ağırdır aslında...kitaplar deliyor bağrımı,ama ölmedim dünya ölmedim,heyyyyyyyyy yaşıyorum....
Son sayfaları koparılmış bir kitap seyrinde Dalarken hüzünlü sonların bitmemişliğine Hangi paragrafta bitecek yüzüm dudaklarım ellerim Derken sen çıka gel Düş eteklerime tane tane Bittiğin hangi yolsa Dön gel geriye... Vadettiğim topraklar yüreğim Ta içim En derinimde sakladığım gelinciklerim Ve tohumlarını attığım, sergüzeşt bir romanın 17. sayfası...
Bir mumun titrek alevinde, Ve bir kelebeğin kısacık ömründe yazdığım her dizeyi, Bir çınarın uzun soluklu yaşamında beklettim... Ey yar! Oku... Seni yaradanın hakkı için oku! O ki seni bir kan pıhtısından; Ve aşkla örülsün her bir zerren, sev... Diye yarattı... Bilirim şiirin demlisini seversin... Yani ben senin, her şiirde imge imge seçtiğinim....
mükemmeldi... diyecek söz bulamıyorum inan gökay... sen ölü şairlerin cüzzamlı şiirlerine inat mavi şiirlerde umutla yaşa emi... sevgimle hep şiir adam...
aysegulguncan tarafından 1/18/2009 3:35:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Cüzzamına tutulduğum bir şehrin sokağıyım şimdilerde Parmak uçlarında meleklerin ateşten kadehleri dizip İçlerine uçsuz bucaksız mavilikleri boşalttığı yerin tam içinde O maviliklerden düşüyorum ateşe...