(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yorgun Gemi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yorgun Gemi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
deniz fenerlerini hep severim belki biraz kutup yıldızı gibi oldukları içindir bir yönü belirtir.. karanlığı aydınlatır.. güvenliğe giden yolu gösterirler herkesin tanışma şansına erişemediği özel insanlar gibidirler bazı kişiler vardır uzun zaman görüşemesen bile yeniden gördüğünde sanki ondan bir gün ayrı kalmışsın gibi gelir onlar hoş gerçeklikler gibi gerçekten özel olanlardır..
...
o kişiyi bulduğunuzda nerede olursanız ne kadar uzakta olursanız olun gökyüzüne bakıp
kıyılarımda dolaşan hırçın hüzünlere inat içimde yitirmediğim bir heyecan ve dudaklarımda eski bir şarkının mırıldanışı "sen geçerken sahilden sessizce, gemiler kalkar yüreğimden gizlice..."
yorgunluğum sevgimden ki hiç ama hiç usanmadan yol alır bu denizci. yeter ki çağırsın buğulu sesiyle deniz kızı çarpılacak kayalar onun aşkı kadar parçalayamaz beni...
yorgunluğum sevgimden ki hiç ama hiç usanmadan yol alır bu denizci. yeter ki çağırsın buğulu sesiyle deniz kızı çarpılacak kayalar onun aşkı kadar parçalayamaz beni... ... kıyılarımda dolaşan hırçın hüzünlere inat İçimde yitirmediğim bir heyecan ve dudaklarımda eski bir şarkıların mırıldanışı "sen geçerken sahilden sessizce, gemiler kalkar yüreğimden gizlice..."
yokluğun zifirdir ömrümün
sancılara gebe kasıklarım
korkuyorum kapama gözlerini...
sevgilerimle canım dostum benim