(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağrılı AŞK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağrılı AŞK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öyküye öykünürdü kadın yüzünde yüz bir bin defa çizilmiş hüzzam portresi; ve kadına öykünürdü adam, dilinde yaban söylencelerin ağıdı ........... ağrılı bir seviye çarptı kadın yüreği diyet ömrü kan parası.....
adam öykündü kadına, yüz bir bin defa.......... .......................................................
sen doldur birakn devamını... bana bunu hissettirdi şiir birtanesin sen... mükemmeldi
ne diyetler verildi aşk uğruna... ağrılı ne aşklar doğdu geceden sabaha... çıkıldı hep sonu belli olmayan yolculuklara... ödenir bir gün gönül borcu nasılsa... en arsız duygular hep aşk uğruna..............ezgim/ce
Odan dağınıktır, tütün kokuyordur Okusan da dilsizdir kitaplar Bir fotoğraf düşer ansızın Cam kesiği gülüşlerdir kanayan Pencerende solgun bir ayışığı Mahçup bir duruşla bakarsın Susarsın. Sükût iyi gelir belki...
ben de bi çiçek kondurmak isterdim ama o kadar yetenekli değilim...:)) onun yerine bolca tebrikler Alen' e....
Parmak uçlarımıza sakladığımız dünyaları eritirdik şeker niyetine..
yüreğinize sağlık...............
gönülden tebrikler..