Uyurken seyrettiğim , o yatak boş şimdi... Uzaklardan kokun gelmiyor,asker oğul... Gözpınarım dolu, hasret yüreğe indi, Kirpikler arası sel akar asker oğul... * Evlat ayrı olurmu, birine kıyamam, Seni görmezsem bu dünyaya doyamam, İçime akar gözyaşım, huzur bulamam, Kavurdu ciğerimi, hasret asker oğul… * Andıkça burnum sızlar, gizlice ağlarım, Islak yastık, bir alem benim sabahlarım, Minik eller boynumda, gece sayıklarım, Gel artık, sil gözyaşlarımı asker oğul… * Asker babasıyım,dinmiyor yürekte kor, Gel dil bilmez kuşlara,gurbetten haber sor, Kutsala hile katan var, hayat her an zor, Hizmetin,şahsa kulluk değil asker oğul... * Doğruyu söyle, hakka saygılı dürüst ol, Yaratana şükür et, ona varır her yol , Hakkım helal sana, olsun bereketin bol, Ardımızdan kem söz söyletme, asker oğul... * İnsanlar fırıldak, çabucak değişiyor, Alın tersiz, bol nimet, sefahat istiyor, Vijdan kara,üç kuruşa adam kesiyor, Hakka sarıl,kanaatkar ol asker oğul.... * Emanet can, olur ya gelir bulamazsın, Yanaktan öptüm say,kara göz ağlamasın, Doğunca sen baba oldum , ilk göz ağrımsın, Sen gelmezsen, ben ne yapardım asker oğul...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Asker oğul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Asker oğul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daha benim askerlikte duruyor...
Uzun dönem düşünüyorum...
İnşallah hayırlısıyla giderim...
Çok güzeldi...
Saygımla...