Bir seloteyp’in sımsıkı sarılarak diriltiği, aynamın kenarında.... Tutsak, sevgi yumağı, çileye rıza, yare sitem var, eydin boynumu, yürek ağlar... ey asil edalı, kuru gül dalı…
dağ sağır, yar sevdalı…. haykır bağır çağır… siyaha çalar tomurcuk... al al, kuru gül dalı, duysunda utansın, boncuk boncuk…
ele verir, kahır yükler ah yar, duygular çalar yakamoza, utangaç yüzlerin alı… diri sevgilere koza, kuru gül dalı…
saklamana ne vardı, coşkun aksaydı sevgiler... yürekte canlı kalan, nefesini soluk soluk, tüketmeseydi zaman...
sıkılmadın mı be adam. gece yarısı, çalsaydın, zebaniye,mum mu dikti bahçeler.. güllere kıran mı geldi, demet demet dolsaydın… cananın kucağına.. iç yakar, gönül çeler... esir olmuş zamana, kuru gül dalı...
yanardağın saklısı yüreğimizde… yaşam iksiri…sevgi… yar yar dünya tatlısı… al al açan gül, içerimizde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuru gül dalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuru gül dalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dağ sağır, yar sevdalı…. haykır bağır çağır… siyaha çalar tomurcuk... al al, kuru gül dalı, duysunda utansın, boncuk boncuk… selam olsun yüreğe ve kaleme saygılarımla
'yanardağın saklısı yüreğimizde... yaşam iksiri...sevgi.. yar yar..dünya tatlısı... al al açan gül.. içerimizde..' Çok güzel dizeler.Çok güzel bir şiir.Tebrikler.
girdabında boğulması,
sitemkar ezgilerin,
prangalara vurulması…
doyumsuz sevgilerin…
çok hoş final süper.eline sağlık.sevgiyle