Ah benim canım,kanım tatlı Ömerim, Gülüşün iç yakar,babama giderdim… Sarı selvi boylum,delikanlım derdim… Parçaladı yürek,yaktın be Ömerim.. Küçük yaşta acılar tattın Ömerim… X Teseli de’de,ama sakın darılma, Ne günahlar işledin, nede kirlendin, "Gül bana" sakın,ahirette unutma, Sen delikanlısı oldun bak cennetin… X Yattın sağ yanına, duyulmuyor sesin, Koşmaz ayakların, sayılı nefesin, Kim deldi karnını, kanım canım senin, Kavruluyor içim yaktın be Ömerim… x Beyninde ur oluşan, kanlı pençenin, Kökü kurusun acımazsız kanserin… Takıldın peşine,kime gidiyorsun, Biz günahkarlara,kıs kıs gülüyorsun Kor ateşi içe, attın be Ömerim, X Belli,cennete yolculuk,ah çiğerim, Sarılsam boynuna ,diner mi hasretim, Issız kabirlere, gonca gül dikerim, Gittiğin yerlere selam be Ömerim…. x Pervane döner,garibim çok perişan, Ana yüreği,kimbilir nasıl yanar, Baban kan ağlar, genç yaşta zor imtihan, Gözlerimiz dolar, yüreğimiz yanar… x Büründün ihrama,yaşın beş olmadan, Kabe’yi tavaf eder,Say’dan dönersin, Gül koparmış, dalında daha solmadan, Sevenin mi çağırdı, koşar gidersin…. x Çatlamış dudaklar,gözlerini yumdun, Ömerim,cennetten müjdeler mi duydun, Bu dünyayı ne çabuk,bildin ve doydun, Aç gözü kıpırda, ne oldu Ömerim…. X Kim gösterdi,cenneti dünyanı yıktın, Yalan dünyayı bizlere mi bıraktın, Bize mahcup bakışlar,kaldı yadigar, Ne acelen Ömerim bekleyen mi var… x Doymadın bak,hatıra kaldı araban, Acıya tutsak inler,çaresiz baban, Yürekler parçalar..duy, bağırır anan, Ateş düştüğü yeri,dağlar Ömer’im… x Nur yüzüne,baktıkça güllerin biter, Deden suyun döker,ak sakalı titrer, Öpmeye kıyamam, gül kokan başını, Melek silsin,sesiz akan gözyaşını… x Dal kirpiklim,veda mektubun tez oldu, İnler sabır taştı,çağlar be Ömerim Eridin ,kınalı kuzum,benzin soldu, Çivilendi yürek, kanar be Ömerim…..
14.10.2005 CUMA
Ömer İsmail dedesiyle aynı ay ve gün 25 kimde toprağa verildi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKTIN ÖMERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKTIN ÖMERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çatlamış dudakların,gözlerini yumdun, Cennetten müjdeler mi duydun, Bu dünyaya ne çabuk ta doydun, Aç gözünü ,kıpırda, ne oldu be Ömerim….
Allah Ömer'in mekanini cennet etsin... Rabbim sizlere uzun ömürler versin... Hayat devam ediyor,herseye ragmen... Kaleminiz daim olsun, Saygim ve sevgimle...
sevgiyle kal,