Nöbetteyim .. hayra alamet olmasa gerek, sessizliği gecenin ... Sıkıntılı canı burnunda zamanın, İfadeye gücü yok kelimenin hecenin... Hain it sürüsü..hissediyorum..pusu kurmuş geçitte , Kirletiyor toprağını karşı yamacın.... Ellerim tetikte.. Hicran mı , düğün coşkusu mu , Kıpır kıpır, hazırlık var yürekte.... * Hıncım var,hasreti koydum bir yanına.. Gözlerim takılı kaldı, dağların yamacına.. Kan kusmaya hazır silahım, Vatan, din millet düşmanına.... * Hasret ayaklandı , belirdi gül yüzü, Hüznü var, başörtülü anamın... Haktan ayrılma dürüst ol, her sözü, Dünya hainle ikimize dar, Gözleri neden yaşlı babamın.. Sel olup akar vadiye kadar.... * Böcekler, kuşlar sustu.. Silah sesleri ...yankılandı.. Can pazarı kuruldu… Yağmur gibi...yanıp söner mermiler.. Kurşununu kapan gitti gider.... * Bastıkça tetiğe azat oluyor hıncım, Şehitlik vaat ediyor benim inancım.. Bir infilak, sisler bulutları yırttı... KAŞLARIMIN ARASINA , GÜL YAPRAKLARI SAÇILDI... Davet var,künyem çağrıldı... Ardına gül demetleri bağlanmış. İhanetin zehrinden, benim payıma, Bir emanet kurşun varmış..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİDİN HİKAYESİ-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİDİN HİKAYESİ-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu gün okuduğum bu ikinci asker şiiri. ve verdiğimiz iki şehidin ardından en dygulu zamanda okunması gereken dizeler. başarılar diliyorum kardeşim duygularını bu kadar yoğun hissttirdiğin için.
Güller ağladı, tabiat ağladı bu acıya...Şairlik bu olsa gerek ...Okutsal mertebeye erişen Mehmetciklerin yüreğine misafir olduk sayenizde ...Acımız büyük, ancak biline ki bu vatan için bir ölür bin diriliriz. Saygılar kaleminize.
Bu düğün, bu kavuşma, BU ÖLÜM KUTLU. Bir yanımda anam , Cennetten bahçeler sundu.. Gel babam yanıma otur, İnsanlar gafil ah bir bilse, Allahın rahmeti boldur, Yedi sülalem sevinsin, Şefaate ruhsatım var, Özlemle bekleyeceğim mahşere kadar...