Senden ayrı geçen bu kaçıncı senedir Düşünemiyorum bile Ne yokluklar Ne de varlıklar unutturamadı hazin vedanı O, hüzzam makamında şarkılar O, Mahur besteler gibi hazin ve içli vedayı Karlı bir Şubat akşamının keskin ayazında çekip gidişin Sonra kar, sonra yağmur olup toprağa düşüşün
Bu gece gidişinin yıldönümü biliyor musun Dışarıda keskin bir ayaz var yine Ve yine kar düşüyor toprağına Ben üşüyorum Şöminede gürül gürül yanan ateşin karşısında Dişlerim birbirine vururken Hançeremi yakan bir isyan çığlığı Gelip tıkanıyor düğüm düğüm Gözyaşı olup takılıyorsun Kirpiklerimin en uç noktasına İntihar etme meyili var hüznümün
Pencereye dayadığım burnumdan çıkan Sıcak nefesimin oluşturduğu Buğuya dokunan parmaklarım adını yazıyor cama Ruhumda ince bir yerlerde kırıklıklar Onarılamayan derin yaralar oluşuyor Karların arasından boynunu uzatan kardelenlerin Nazlı ve inatçı yaşam mücadelesi Başımı önüme eğdiriyor bir an Sen oluyor her yaprağı Ben oluyor etrafında dönüp duran kar taneleri Biz olamıyoruz bir türlü...
Anılar tek tek ziyaretime geliyor bu akşam Yalnızlığıma nispet edercesine Her karede seni getiriyorlar Özlemime bir kat daha çekercesine Kalkıp dolaşıyorum odanın içinde Bir aşağı bir yukarı Ellerim alnımda, saçlarım karmakarışık
Nasıl da alıp götürmüşlerdi seni benden Nasıl da ayırmışlardı beyaz elbisenden Neden beni de almadın giderken sevdiceğim? Hani biz ne olursa olsun hiç ayrılmayacaktık?
Sen sonbahar yaprakları gibi düşerken toprağa Ben hala senin hasretinin derdindeyim Senden ayrılığımın en son deminde Tut ellerimden de artık sana geleyim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADRESE ULAŞMAYAN MEKTUPLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADRESE ULAŞMAYAN MEKTUPLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can ablam aramıza hoş geldiniz,çok büyük geçmiş olsun,sağlığına tekrar kavuşmana çok sevindik.Harika bir şiirle geldin tekrar hoş geldin.Evet zaferle seni çok seviyoruz.Sen bizim yüreğimizin biricik gülüsün, maralımızsın.Varolsun yüreğin.
Bacım boş ver şimdi şiiri..Sen yazdıysan güzeldir zaten... Kaza haberini aldım..Çok üzüldüm...Telefon açtım ama cevap vermedin sanırım müsait değildin...Hastanede idin belki . Nasılsın...Dilerim fazla bir şeyin yoktur..Allah bir daha göstermesin...İyi bak kendine...Selam ve Saygımla...
Bu dizeler muhatabına ulaşmış olsa çekilenler bir anda silinirdi sanırım. Tıpkı göz kapalkarına inen uyku perdesinin uyanıpta açılması gibi. Umarım öyle de olur ve bu bir ruyadır ve son bulacaktır uyanmalarla. Sevgiyle kalınız.
Hangi adrese yolladın orasını sen bilirsin ancak evlat, ama benim gönül haneme güzel bir şiir olarak ulaştı.
Sevgiler bıraktım sayfana.