Yüreğimin alnını Bakışlarının yeşiline yaslayıp Çatlayan dudaklarına su istedim sessizce Tersi dönmüş ellerin İtti duraksamadan Bilmediğim ne vardı ki hayat yelkenlisinde Unuttuğum vuslatlar kalmıştı aklımda maziden Islak kirpiklerimin köşe başlarında Gözlerime İstanbul kaçmıştı Serseri bir poyraz eşliğinde Sen bilmiyordun...
Ne zaman başlamıştı bu ayrılık Hatırlamak çok zor Hani sen kulağıma sevda şiirleri okuyacaktın Kanadı kırık martıların Çığlık çığlığa sabahı karşıladığı Şafağın bizi selamladığı gecelerde Yine saçlarıma papatyalar takıp Salıncaklarda sallayacaktın Dudaklarına o muhteşem gülüşünü yerleştirerek Ve teki düşecekti terliğimin Günahkâr kum tanelerine...
Adımların Ayrılığın sessiz senfonilerine karışırken Nefesine veda kaçmış Garibanlara dönmüştü ömrüm Beni bana öksüz bıraktın yâr Konuşsam ölüm Sussam felaketim oluyordun Can kırıkları dökülen akşamların Karanlık perdesinde...
İsmini andıkça Dudaklarıma kırbaçlar iniyordu Arka arkaya Ve İnce bir sızıntı halinde Sevişiyordun kıvrımlarında Kan kızılı...
Sen karşı kıyıda Varlığımdan habersiz Bense yokluğunu demliyordum Feri sönmüş gözlerimde ve Sensiz bir İstanbul kaçıyordu yüreğime Piyer Loti’de Apansız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBUL KAÇTI GÖZLERİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBUL KAÇTI GÖZLERİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık...