demek karışmayacak parmak izlerimiz yokluğumuzun aynasında kavrulmayacak iki kan kuyusu sözlerimiz yaslanmayacak şehveti mesken tutmuş apış arası yorgun kaldırım taşlarına tükürmeyecek öyle mi…aşk bizi
tüm kutsal kavgaların çanak yalayıcılarını unut bir geceyi ağlattın şimdi
terk edilmiş örümcek ağlı duvarda solgun bir yüz hesaplaşacak iç ses bütün tonlarda aynı isyan suçlu büyütülmüş şehirde kendimizi açtığımızda hakka sen terk edilmiş günahların alıcısı ben her günah/kâr için dilek kapısı…diye yazacak aşk bizi
oysa yaradanın hakkı bitmiş bir tanrıyı ağlattın şimdi
yanma noktasında ölüyorsun hakikat başka bilmiyorsun ateş sadece serinletir tam da içimde yitmenin arifesinde söz diyorsun
sindirilmiş korkuların bekleştiği kentin sabahı gözümden vuruyor hasretini ve ben sana dair ölüm diye düşüyorum denize işte tam da o an bir dalgakıran atmaya başlıyor kalbinde kirpiklerinden süzülüyor can suyum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ateş sadece serinletir... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ateş sadece serinletir... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
leyla ile mevla arasında sıkışmış, aşk hummasına tutulmuş bir pervane yanmaktan korkmaz. 'ateşi gördüğünde kendinde ibrahimlik olup olmadığına bak. zira ateş, seni değil ibrahim'i tanır' der, mevlana .
duyguları iğdiş edilmişlerin tedavi yöntemini okudum, mutlandım.
yaşadığına çok sevindim sadece... nerelerdesin kaçak))))) az kaldı sariyer de yakacağım mangalı bakarız ateş nasıl serinletiyor balığı.... öptüm yüreğinden seni dev adam... (sedat şimdi öldürür beni) sevgimdesin hep...
ŞAİRİ BU GÜZEL VEDE BİR O KADARDA ANLAMLI ESERİNDEN DOLAYI KUTLAR SEVGİ SAĞLIK BEREKET DOLU BİR YAŞAM DİLERİM GÖNLÜNCE DİLEKLERİMLE SAYGILAR.............
bir martıyı ağlattın işte bir çocuk garanti intihar eder artık (Küçük İskender) ... Hem güzel bir şiir okudum hem de güzel bir şiir hatırladım... Yazılanlara çok yakıştı... Tebrikler çok güzeldi...
şairim bana aşkı öğret aşkı tüm yüceliğiyle yaşamayı bellet dilime lâl düşür elime aşk sür sözüme söz devşir ılık ılık yürüsün içimde sevdiceğim hafif hafif dokunsun yüreğime o söylesin ben ağlayayım gitsin isterse ama ben o aşka öleyim ona öleyim bana aşkı öğret şair delireyim...
teşekkür ederim her birinize