sevgilim hiç güzel büyütmedi ki beni sarmaş dolaş intihar gibi dolandı durdu başımda gece kendine gebeyken iç sancısı derin bir lahza sanki dilinde oysa çığlık atacaktı en kalabalık ağzımla düştükçe her yaprak sonbahar kendi mateminde serilecekti tıpkı baht/ım gibi boylu boyunca
sevgilim hiç güzel susmadı ki bana dilinden geçtikçe geçmişliğim cam önü bekleyişlerim söz oldu oldu da ne oldu anlamadığım bir dilden konuşuyorum şimdi sus ben daha çok susayım sana susadıkça anlayacak hasret yoksa kalbinde bana ait bir hakikat ya beni ellerinde yarat ya da intihar bulsun kendine yeni bir hayat
sevgilim hiç güzel bakmadı ki bana mavilere bürünüp gözlerinden geçtikçe yara/sa yüzümü derin bir kesik kapladı esmer zamanların basamaklarında alınan o kesik kadardı nefes sonra ki ihtimal için kandırıkçı bir heves canımın usulca aktığı yere doğru dökülüyorum acı taşlarından sökülüyorum işte tam da o an son defa severmiş gibi baksa külün altı daha ateş…
alicengizoyunu (…yanmış sönmüştü aşk, onun kalbiyle benim aramda…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
külün altı ateş… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
külün altı ateş… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgilim hiç güzel bakmadı ki bana mavilere bürünüp gözlerinden geçtikçe yara/sa yüzümü derin bir kesik kapladı esmer zamanların basamaklarında alınan o kesik kadardı nefes sonra ki ihtimal için kandırıkçı bir heves canımın usulca aktığı yere doğru dökülüyorum acı taşlarından sökülüyorum işte tam da o an son defa severmiş gibi baksa külün altı daha ateş… Güzel anlamlı...Kutlarım...
teşekkür ederim herbirinize...