Örümcek ağ yöntemle aşk erdemine pusu, Çul çapul, safra bezek yeni dünya kurgusu.
Doğamızla birlikte dimağları kirleten Ve kısır döngülerle çözümsüzlük üreten, Çal-kara, tele-fırça günümüzün tablosu...
Bundan daha kötüsü kış kıyametten beter, Kurtların güdümünde kuzuların sorgusu,
En üşüyen bir andı, karlı şubat salısı Düşüncemle zıtlaşan sezgilerden yoruldum; Karşımda buz kesen göl ve düşlerin yalısı, İsyankar bilincimin burçlarında vuruldum...
Sis, duman, sulu-sepken ve gölge minâreler, Oda içinde oda, piramitler, küreler, Uzakta sitem bulut, ala karlı bir orman, Bu korkunç ıssızlığa teğet geçti süreler...
Gözlerim kan çanağı... Sönmekte can çerağı; Derdime derman sende Yetiş ey dost burağı, ___________ yetiş ey dost burağı !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMÜR TÖRPÜSÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMÜR TÖRPÜSÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerim kan çanağı... Sönmekte can çerağı; Derdime derman sende Yetiş ey dost burağı, ___________ yetiş ey dost burağı !.. ..................... kutlarım etkindi
/Örümcek ağ yöntemle aşk erdemine pusu, Çul çapul, safra bezek çağımızın olgusu; Dünyamızla birlikte dimağları kirleten Çal-kara, tele-fırça günümüzün tablosu... Kış değil, kısır döngü kalbimizi titreten Ve beterin beteri, yarınsızlık korkusu...
En üşüyen bir andı, karlı şubat salısı, Düşüncemle zıtlaşan sezgilerden yoruldum; Karşımda buz kesen göl ve düşlerin yalısı, İsyankar bilincimin burçlarında vuruldum.../
fazla soze ne hacet, harikaydı dost.
kutladım seckıyı ve yazan yuregı..
saygılar.
YÜREKTEN.. tarafından 12/24/2008 4:02:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sis, duman, sulu-sepken ve gölge minâreler, Oda içinde oda, piramitler, küreler, Uzakta sitem bulut, ala karlı bir orman, Bu korkunç ıssızlığa teğet geçti süreler...
Gözlerim kan çanağı... Sönmekte can çerağı; Derdime derman sende Yetiş ey dost burağı, Gönlüne sağlık..Güzel dizeler..Kutlarım.
Gözlerim kan çanağı... Sönmekte can çerağı; Derdime derman sende Yetiş ey dost burağı, ___________ yetiş ey dost burağı !..
kul sıkışmayınca hızır yetişmezmiş.... en zor anınızda yetişecektir size de.... seziş ve söyleyiş olarak mükemmel şiirdi....kutlarım efendim...sellam ve hürmetler...
Hece ölçüsünün değişik vesiyonlarını bir şiir içinde uyarlayan farklı bir bakış açısı, Pek çok şiirinde yeni bir pencereden baktığını gördüğüm değerli şairin aynı şekilde kendine özgü bir stilde ve uslubta yazdığı şiirlerinden birisi. Özellikle bu şiiriyle uslubunun daha da şahsiyetine özgü durduğunu farkediyorum.Şair şiirlerinde yeni biçemler ve stiller arayışına hep yakın duruyor. Bu yönüyle de Özleşime çok yakın bir duruşta görüyorum
Her haliyle özenini ispat eden şiirin sadece bir mısraında ahenk ve özen açısından arıza hissettim bunun dışında her mısraı usta bir kalemin nazenin rutuşlarıyla dokunuvermiş.
Şiir dosttan gelmesi beklenen bir Burak özlemi içerisinde. Değerli dostumuza hazırladığımız Burak GÖNLÜMÜZÜN İÇERİSİNDE kendisini sabırsızlıkla bekliyor.
Sis, duman, sulu-sepken ve gölge minâreler, Oda içinde oda, piramitler, küreler, Uzakta sitem bulut, ala karlı bir orman, Bu korkunç ıssızlığa teğet geçti süreler...
Saygı ve sevgilerimle