Görmedim, biliyorum : Bir yörük kiliminde, Katlanıyor gökyüzü yad yabancı ellerde; Nedense geçemiyor kanayan manzarayı Gözlerim takılıyor hep dikenli tellerde;
Dağların arkasında şafaktan da ilerde Soylu feryatlarıma müşteri dost yürekler, Sözün eylem zamanı payına küsmektedir...
Fırsat aralığında bunu ganimet bilen, Şan şöhret budalası entel dantel elikler, Koçbaşı hislerimi, aymazca süsmektedir...
Görmedim, biliyorum : Masal ormanlarında, Bir hâyalet oduncu şiir ağaçlarımı, Yaş kuru gözetmeden sorgusuz kesmektedir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEHÂNET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEHÂNET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Görmedim, biliyorum : Masal ormanlarında, Bir hâyalet oduncu şiir ağaçlarımı, Yaş kuru gözetmeden sorgusuz kesmektedir... ************************ duygu rüzgarlarının savrulduğu anlamlı bir şiir..kim kesebilirki önünü..
Görmedim, biliyorum : Bir yörük kiliminde, Katlanıyor gökyüzü yad yabancı ellerde; Nedense geçemiyor kanayan manzarayı Gözlerim takılıyor hep dikenli tellerde; Dağların arkasında şafaktan da ilerde Soylu feryatlarıma müşteri dost yürekler, Sözün eylem zamanı payına küsmektedir...
Fırsat aralığında bunu ganimet bilen, Kolpalık budalası entel dantel elikler, Koçbaşı hislerimi, aymazca süsmektedir...
Görmedim, biliyorum : Masal ormanlarında, Bir hâyalet oduncu şiir ağaçlarımı, Yaş kuru gözetmeden sorgusuz kesmektedir...
yüreğinize sağlık dost çok güzeldi..engellemeler kısıtlamalar bazen avazımız çıktığı kadar bağırmak isyan etmek isterizde ne tutar neden tutar bilinmez tıkanırız elimiz ayağımız kesilmiş gibi hissederiz....saygılarımla
Hep dörtlüklerinize alışmıştım..çok güzel çalışma...bende üç maymunu oynuyorum yeri gelince ...görmedim,duymadım,bilmiyorum....tebriklerimle...saygılar...
aşiyan052 tarafından 12/25/2008 2:00:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
aşiyan052 tarafından 12/25/2008 2:01:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
kutladım yazan yüreği...
Selamlarımla...