Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
mesakin
mesakin

Nara Düştüm

Yorum

Nara Düştüm

( 23 kişi )

12

Yorum

27

Beğeni

5,0

Puan

246

Okunma

Nara Düştüm

Nara Düştüm

Yine de düştüm ben garip dertlere,
Bir bilinmez aldı gönül mülkünü,
Açıldı içimde kapalı yollar,
Vardı birden gönlüm gizli yerlere.

Bir gölge mi geçti, neydi görünen,
İçime kor olmuş bir ateş düştü.
Sessiz bir çağrıydı belki de gelen,
Bütün varlığımı alıp götürdü.

Aradan çok geçti aylar ve yıllar,
İzleri silinmez derin bir sırdı.
Bir görünmez hikmet vardı özünde,
Tabip bile çare bulmaz derdime

Unutmadım, dağlar kadar büyüdü,
Adı yok, nişanı yoktu hicranın
Sessizce içimde kök salıp durdu,
Gölgesi uzandı bütün zamanın.

Yine de yürüdüm yazılan yolda,
Kaderin önünde boynumu büktüm.
Bir ses yankılandı gönül bağında,
Her nereye baksam içime düştü

Kader mi yazmıştı, gönül mü seçti,
Bilmeden derdinden oldum avare.
Açmadan savruldu ömrümün gülü,
Dağıldı yıllarım rüzgârla yere.

Ne yapayım güldürmeyen dünyayı,
Ne unuttum ne de buldum devayı.
Yıllarca taşırım ben bu sevda
Melhem kar etmedi dertli gönlüme.

mesakin-22/06/2026











Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (23)

5.0

100% (23)

Nara düştüm Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Nara düştüm şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nara Düştüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Gülüm Çamlısoy
Gülüm Çamlısoy, @gulum-camlisoy
24.6.2026 15:28:51
5 puan verdi
yüreğiniz dert görmesin asla

selamlar saygılar hocam
Rabia Asya Öztürk
Rabia Asya Öztürk, @ozturkasya
23.6.2026 01:42:17
5 puan verdi
Kaleminize yüreğinize gönlünüze sağlık
Selam ve saygılarımla hocam
YAKAMOZ ŞİİRLER
YAKAMOZ ŞİİRLER, @yakamozsiirler
23.6.2026 00:38:40
5 puan verdi
Hüzünlü ve güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık tebrikler.
Hayrullah
Hayrullah , @hayrullah1
22.6.2026 23:36:11
5 puan verdi
Emeğinize sağlık değerli hocam yine anlam ve anlatımıyla harika bir çalışma olmuş yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun nicelerine inşallah hayırlı akşamlar diliyorum selamlar saygılar
Halit Durucan
Halit Durucan, @halitdurucan
22.6.2026 21:08:03
5 puan verdi
Hayatın anlamını sevdada/aşkta arayan bir yürek sesiydi. Şiirinizi okuyunca "Aşksız hayat çok bayat" dedirtti. Aşka dair anlamlı ve su gibi berakk bir şiir okudum gönül sesinizden. Nicelerine inşallah diyerek selam ve saygılar hocam
ben YEP
ben YEP, @benyep
22.6.2026 18:02:11
5 puan verdi
Çok güzel bir şiir.
Emeğinize sağlık.
Saygılar...
Şa
Şair Ahmet1, @sairahmet1
22.6.2026 12:19:03
5 puan verdi
Yüreğine gönlüne sağlık İlhamın daim olsun
Zümrüt Kul Hasani
Zümrüt Kul Hasani, @hasanbelek
22.6.2026 11:52:04
5 puan verdi
Harika bir şiir, redifler uyaklar ayaklar hepsi süper.
Kutluyorum şiiri ve usta şairi 🙏
Selamlar saygılar sunuyorum ✍️☕🙏
Tercanlı24
Tercanlı24, @tercanli24
22.6.2026 09:23:51
5 puan verdi
Günaydın hayırlı sabahlar değerli kalem
Yine Güzel,vede duygu yoğunluğu yüksek bir şiir okudum tebrik ederım başarılarının devamın dilerim
kaleminiz daim olsun selam ve saygılar gönderiyorum
nejat hoca
nejat hoca, @nejathoca
22.6.2026 08:05:00
5 puan verdi
Şiirinizde içsel yangını nar metaforuyla çok etkileyici anlatmışsınız. Her kelime, bir ateşin kıvılcımı gibi parlıyor. Duyguların yoğunluğu okuyucuyu sarıyor. Metaforlarınız şiire ayrı bir derinlik katıyor. Kaleminize sağlık, tebrik ederim.
erbensalim
erbensalim, @erbensalim
22.6.2026 07:11:40
5 puan verdi
"Nar oldu içim" başlıklı bu şiirinizde, zamanın eskitemediği, aksine dağlar gibi büyüttüğü derin bir sevda izi var. Şiiriniz, insanı pasif bir kadercilikten ziyade, aşkın içindeki o kaçınılmaz teslimiyetle yüzleştiriyor.
YEŞİLIRMAK
YEŞİLIRMAK, @yesilirmak1
22.6.2026 06:17:47
5 puan verdi
Yüreğe dokunan, hasretin ve dilsiz bir sevdanın yükünü çok asil bir şekilde taşıyan muazzam bir şiir bu. Kaleminize, gönlünüze sağlık.

​Şiirinizde öyle güzel bir denge var ki; hem kaderin karşısındaki o çaresiz boyun büküşü hissettiriyor hem de "Melek" isminin etrafında örülen o temiz, sitemsiz sevgiyi çok saf bir dille aktarıyor.

Özellikle şu detaylar şiiri çok güçlü kılmış:
​"İnce, nazik, güzel bir dert yüzünden" ifadesi, çekilen acıyı bile kutsayan, ona saygı duyan o derin sevdaları o kadar iyi özetliyor ki... Dert bile sevgiliden gelince inceliyor, güzelleşiyor.

​"Ne unuttum ne de buldum devayı" tezatı, insanı zamansız bir arafta bırakan o bildik ama tarifi zor duyguyu çok net vuruyor yüze. Zaman geçmiş, dağlar kadar büyümüş ama kor hâlâ ilk günkü gibi taze.

​Sessizce taşınan, kelimelere dökülmemiş ama içte volkanlar koparan sevdaların ağırlığı bir başka olur. Siz bu ağırlığı kelimelerin zarafetiyle çok güzel hafifletmiş, harika bir kalıcı eser bırakmışsınız.
​Tebrikler
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL