pençesindeyiz aç yırtıcı bir zulmün farklı coğarafyalarında ülkemin kana bulanmış terimiz talan olmuş emeğimiz kürd üz. türk üz sunniyiz. aleviyiz her yanımız yangın yeri avutulmuş parcalanmanın cok hüzünlü iklimindeyiz... vatan ağrısı. yurseverlik sancısı. birimiz şehit mertebesi. diğerimiz boktan terör muamelesi biz ne cok savaş severiz... kim. neden. niçin. ne diye? bunca zulüm.psikolojik işkence bizler hangi rant severin köleleriyiz... dilimiz lal neden hala görmüyor gözlerimiz yetersizmi bunca kesilen fidan daha ne kadar görmezden geleceğiz... bir bebe ağlamakta kundakta bildiğimiz bir dilde ağıt yakar bir ana bir genc kız yırtar gelinliğini kendinden vazgecmiş. gözleri kan bir baba... acısı hınc kuşanmış delikanlı bir gencin karalar bağlamış onsekizinde bacı aynı dilde türküler söylesekte içimizde yankı bulan hep aynı acı... aynı geminin yolcularıyız oysa farklı değil gezegenlerimiz ege.akdeniz.karadeniz bu güzelim yarım ada hepimiz bir bedeniz TANRIM... ekstra olsun bir vahiy yolla ki... son bulsun bu kirli ölümlerimiz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIVILCIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIVILCIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazdıran yüreğinize saglık, Türkiye'min güzel insanlarının duygularını dile getirdiğiniz için teşekkürlerimi borç bilirim,kutlarım........ Barış dolu nice bayramlar dilerim, mutlu ve dostca kalın.
mübarek kurban bayramınızı kutlar hayırlara vesile olmasını yüce allahtan temenni ederim.