bilirim gün batımı bir akşam gıcırtısız acılacak o kapı uzun gece saçlı bir kadın teni buğday. sol yanağında gamze sessiz gülümseyişlerinde duru bakışlarına vurulacağım...
fakir avlusunda fesleğen. yediveren gülleri taş duvarlarda diyeceksinki bana, yaklaş yanıma teninde toprak koklayacağım...
tuzlu sıcak su yapmışsın yorgun ayaklarıma mutfağında yayık yağı,çorba kokusu ölüm gibi gelecek dışında kalmak yüreğimden sana taşınacağım...
kirli yüzlü, boyacı cocuklar gececek yoksul sokağımızdan esmer tenlerinde bezgin bakışlar ekmeksiz eve dönme korkusu gözbebeklerinde kara telaşlanıp vicdanına sarılacağım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜTOPYAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜTOPYAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilirim gün batımı bir akşam gıcırtısız acılacak o kapı uzun gece saçlı bir kadın teni buğday.sol yanağında gamze sessiz gülümseyişlerinde duru bakışlarına vurulacağım...
Bu duyarlı kalemin sahibini can ı yürekten kutluyorum. İçten ve samimi ve duru bir dille yazmışsınız. Kutlarım.SElamlar.
bilirim gün batımı bir akşam gıcırtısız acılacak o kapı uzun gece saçlı bir kadın teni buğday.sol yanağında gamze sessiz gülümseyişlerinde duru bakışlarına vurulacağım... fakir avlusunda feslikan. yediveren gülleri taş duvarlarda diyeceksinki bana yaklaş yanıma teninde toprak koklayacağım... tuzlu sıcak su yapmışsın yorgun ayaklarıma mutfağında yayık yağı corba kokusu ölüm gibi gelecek dışında kalmak yüreğimden sana taşınacağım... kirli yüzlü. boyacı cocuklar gececek yoksul sokağımızdan esmer tenlerinde bezgin bakışlar ekmeksiz eve dönme korkusu telaşlanıp vicdanına sarılacağım... dudağında tebessüm .elinde mendil hümanist yanların avuclarında kanayan yaralarına dokunacaksın boğazımda tıkanacak lokmalar sevecen tavrına tutuşacağım...
Kutluyorum...çok güzeldi.Saygılar İyi Bayramlar...