Dediler; güneş doğmıyacakmış Dedim, adam sende Dediler; sular kuruyacakmış Off ne işime Dediler; zaman duracakmış Dursun varsın be Ben seni sevmişim Seni yaşatmışım kalbimde Gelecek olan gelsin Olacak olan olsun Sen yanımdasın, benimlesin ya Bana ne..!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana ne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana ne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmek bir ömür demek ama. yinede. dünyada tek sevginin var olması. zaten yaşamın olmaması demektir. sevginiz. doğa üstü bir sevgiye benziyor. allah devamını nasip etsin. mübarek kurban bayramınızı kutlar hayırlara vesile olmasını yüce allahtan temenni ederim.
Dediler; güneş doğmıyacakmış Dedim, adam sende Dediler; sular kuruyacakmış Off ne işime Dediler; zaman duracakmış Dursun varsın be Ben seni sevmişim Seni yaşatmışım kalbimde Gelecek olan gelsin Olacak olan olsun Sen yanımdasın, benimlesin ya Bana ne..!!! Bayram günü mutlu bir şiir. Kutlarum.Saygılar
insan neşeli huzurlu sevdiği yanında oldumu bazen olumsuzlukta olsa banane diyebiliyor değilmi.sevgiliye olan tutku birliktelik çok güzel kaleme alınmış.hemşiirinizi hemde bayramınızı kutlarım.