(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURBAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURBAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EN GÜZEL ŞİİR İNSANLARIN SAĞLIKLI YAŞAYABİLMESİDİR.EN GÜZEL ŞİİR ŞAİRİN SEVDİKLERİNİ ÜZMEYECEKLERİNE DAİR TRAFİK KURALLARINA UYACAĞINA DAİR SÖZ VERMESİDİR.BÜTÜN ŞAİR VE ŞAİRE KARDEŞLERİMİ BAYRAMDA ARAÇ KULLANACAKLARSA YAVAŞ SEYRETMEYE DAVET EDİYORUM.TRAFİK KURALLARINA UYMAYI İHMAL ETMEYELİM.HAYIRLI BAYRAMLAR
Her yürek sevecek bir gönül arar, Bu yüzden, gezinir hep diyar diyar, Sevgi ne demektir,bilir misin yar, Neden kurban ister bütün tanrılar?... **************************************************** Kullar da, Tanrılar da sevilmek, uğrunda ölünmek ister... Kim kendini sevdiğine kurban eder se, seven O'dur. Gerisi Lâf_ı güzâf... Şiiriniz bu denli katı bir tarz sergiliyor. Var mıdır uğrunda ölünecek kimse acaba?!
saygılar efendim yüreğinize Kurban bayramı ya da bayram diip geçmemek lazım aslında kurbanın anlamı çok büyük aslında değil mi şairim... Neden kurban ister bütün tanrılar?... bu soru ile bu fikri uyandırıyorsunuz efendim Kurban bayramının mübarek olsun efendim sağlıklıu huzurlu nice bayramlar geçirmemiz dileği ile...