Ömrün notalarına takıldın, Gülüşümle çaldım seni, Mısralarda çoğalttım... Söküklerimi diken terzi, Eczanelerden alamayacağım değerde bir yarabandıydın yaralarıma... Desteği tüm oturtturulmaya çalışılan kalıplardan soyarak, Gerçeklik kıyafetini üzerine giydirdin... Mevsimsizliğin mevsimini yarattın tümcelerinle, Dili bozuk kelimelerime... İçimde ki suskunluğu duymak istemeyecek kadar, Gürültüye ihtiyacım olduğunda Bir su olup aktın sen derinliklerime..
Hiç bir edebi üstünlük geçemeyecek, Bende bıraktıklarını.. Cehaletin verdiği cesaretle dillendiriyorum; İyi ki varsın delikanlı!
Dip not : Bazen kime ne kadar iyilik yapmış olduğunuzun farkında değilsinizdir... Sizin için çok küçük olan bir şey karşı taraf için çok büyük anlamlar taşıyabilir. Birinin muhakkak kahramanı olun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kelime Terzime.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kelime Terzime.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimeler...Severek,inanarak kullandığımız zaman iyi terziler...Aksi,yaşamın dikiş potları misali... Küçük şeyler büyük şeylerdir çoğunlukla...Kahraman olmak zor değil aslında... Sevgili dostum,Seni okumak ayrıcalık.Saygılarımla.
kutlarım
sevgiler...