soğuk bir iklim buz misali resmi bir şehir kim okşar ruhunu.kim ısıtırki tenini toprak kokan salaş bir aşk adamından başka üstelik silmiyor mesafeler izleri ben en ağır antep te tutuldum sana ankara... o soğuk ve resmi şehir sanmaki merhem olmaz yarana gel gitme yenilme ucuz inatlarına öldürme aşk bezeli ruhunu seviyorsanız bırakın gitsinler derken usta... inanmaktadır gidemezler aslında biliyorum söz işlemez nasılki bir kara taşa telkinlerim suya anlamsız yazılar yazmaktan ibaret oysa ah... o soğuk ve resmi şehir ankara şimdilerde ne cok tutuldum sana ulaşmazken kanayan bir sevdalı karışmadan ekmeğine suyuna iz düşümüne şiirler yazdırdın toprak kokan ozana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESMİ VE SOĞUK ŞEHİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESMİ VE SOĞUK ŞEHİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o soğuk ve resmi şehir ankara şimdilerde ne cok tutuldum sana ulaşmazken kanayan bir sevdalı karışmadan ekmeğine suyuna iz düşümüne şiirler yazdırdın toprak kokan ozana...