(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ÖLÜRSEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ÖLÜRSEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir nehir gibi akar sonsuzluğa giderim Ben ölürsem Hayallerimi kaybedipte saatlerin kırılıp vakitlerin prangalara vurulduğu an ve can seni bir yabancının kollarında gördüğüm zaman ölürüm.
Size ömür boyu sürecek gerçek aşklar diliyorum. Şiirinizi kutlarım.
ve can seni bir yabancının kollarında gördüğüm zaman ölürüm. ============================================ Sizi seviyorsa başkalarının kollarına gitmez.. Çok güzel şiiriniz .Tebrikler..
güneşi düşürdüm saçlarına. gökyüzünden. renk renk çicek yetiştirdim, topladım yüzünden. gözlerim verdi can suyunu, kurumadı solmadı sevdan. hayalini karanfil gibi ısladım yüreğime, kendimi bildim bileli, sana gönüllü bahçıvan. ya ben ölürsem, sen...
sonsuza gitmedik mi beraber hani, el ele verirdik, uzar daralır bitmezdi yollar. buluştururdu ikimizi hatıralar, tazelenirdi anılar, yokluğunda varlığın, gün geçtikçe artardı sevdalar, kısa sürer tatlı biterdi, ahh kavgalar, ya ben ölürsem, sen.....
düşün ki denizdin, düşün ki okyanus, hem taka hem gemiydim, sularında gezinen, hiç bıkmadım yılmadım inatla hırcın dalgalarından, kimi yandı, kimi battı yüküm sevdandı, parçalansada gemilerim. yosun kaplı en son sende kaldı, ya ben ölürsem, sen...
Bazen şiirlerin yorumu şiirle olur. Kaleminizden güzel bir şiir okudum .Tebrik ederim. Saygılarımla.
Ben ölürsem Tüm insanların uyuyupta Duyguların sustuğu Ve yüreğimin kor gibi yandığı anda ölürüm. Ben ölürsem şehrin bütün ışıkları yanarken Yüreğimdeki karanlıklara gömülürüm Ruhum sonsuzluğa doğru yol alırken Ben senin yokluğuna yanar yanar ölürüm Ben ölürsem kimseler duymaz bilmez Gelen bir günün bensiz yaşanacağını Mümkünsüz umutlar ekilmesin isterim Bir nehir gibi akar sonsuzluğa giderim Ben ölürsem Hayallerimi kaybedipte saatlerin kırılıp vakitlerin prangalara vurulduğu an ve can seni bir yabancının kollarında gördüğüm zaman ölürüm.
asıl ölüm o zamandır aslında.... çok çok güzel şiirdi...kutlarım efendim...
Bir nehir gibi akar sonsuzluğa giderim Ben ölürsem Hayallerimi kaybedipte saatlerin kırılıp vakitlerin prangalara vurulduğu an ve can seni bir yabancının kollarında gördüğüm zaman ölürüm. HARİKA ANLATIM, HARİKA BİR ŞİİR. sAYGILAR
Hayallerimi kaybedipte
saatlerin kırılıp
vakitlerin prangalara vurulduğu an
ve can
seni bir yabancının kollarında gördüğüm zaman ölürüm.
nice ömürlere
can haval
...
meselci tarafından 12/11/2008 4:34:44 PM zamanında düzenlenmiştir.