(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnan bu ülkede kelimeler o kadar anlamsızlaşmışki artık bir anlam ifade etmiyorlar benim için..şiirlerini okumak farklı bir anlam katıyo yaşantılara..keşke herkes herşeyi açık bir şekilde dile getirse..ama maalesef getirmiyo..umarım herkes senin gibi dile döker..tebrik ederim...
yüreğinden umut dolu bir şiirdi tertemiz bir sevginin yüreğinden bir satır satır sevgi ve tebessüm dolu ....ve bir aşk saygı duyulurcasına sevgiye ve sevdaya oynamıyorum bu oyunu çok beğendim bu şiiri efendim slm ve dua ile ...
Aşk ne kadar keskin de olsa biz severek keseriz başımızı.Ondan gelen başımız gözümüz üzerinedir der acılarına bile özenle bakarız. Aşk yarım kalmasın ama... Kutluyorum.
Hişt sen aşk bu son vedadır sana artık iki damla yaşsın buz kesmiş yanaklarımda
şimdi git aşk daha fazla üşümesin kapıda
hişt sen çocuk bu son şiirdir sana istersen ağla, ağıt yak bu aşka isyanlarda kağıtla kalem artık yazmamakta
Harikaydı dilerinize,Yüreginize sadlık, bitti diyoruz ama bu sadece bir anki ökemizden kırgınlıgımızda zanedersem aslında silemiyoruz sadece rafa kaldırıyoruz zanedersem...Kaleminiz daim olması dileklerimle...
aşka bu denli derin ama şen şakrak ve nükteli yaklaşım ustaca anlatımla bütünleşince zevkle okunan bir çalışma şiir tadında bir şiir çıkmış ortaya tebrikler saygılar...
aşka küsülürmü... aşk derttir,gözyasıdır,acıdır,kederdir...... ben görmedim ama belki mutluluktur aşk şiirdir.... okudugum aşk tır herşey gönlünüzce olur dilerim saygılar
yaşanan aşklar bazen bir damladır okyanusta bazen bir acı olur damarlarımızda bazen bir şark çıbanı gibi vurur dışa bazende böyle dökülür satırlara her şey yaşandı bitti istersen al misketlerinide çık git.
sevgili arkadaşım ellerine yüreğine sağlık kalemin daim olsun.saygılarımla.